4 Reacties

één jaar geleden

Uit ervaring word het een sportieve vakantie 😅

één jaar geleden

Geen tips, Heb ook zo'n ondernemende dochter van 18 maanden. Het komt door dat ze op ontdekking uit willen. Heel mijn vakantie heb ik zo gezeten. Ik was eerlijk gezegd toe aan vakantie toen ik thuis kwam met mijn kinderen (12 jaar, 2 neven van 16 jaar en 14 jaar mee en dan de jongste van 18 maanden). Vondt het een pittige vakantie als alleenstaand moeder 😂. Maar wel heerlijk genoten van alle vrolijke gezichten.

één jaar geleden

Reactie op Debby1122

Geen tips, Heb ook zo'n ondernemende dochter van 18 maanden. Het komt door ...
Hahaha ik heb spijt dat ik 7 dagen heb geboekt want nu na 3 dagen wil ik eigenlijk al na huis 🫣 ben ook alleenstaande moeder, mijn eigen moeder is mee maar mijn kind wilt er niks van hebben en wilt alleen mij 😭😭😭😭

één jaar geleden

Reactie op Babyfeb15

Hahaha ik heb spijt dat ik 7 dagen heb geboekt want nu na 3 dagen wil ik ei ...
Ik had maar 3 nachten geboekt, in totaal 4 dagen maar jeetje wat was het pittig. Mijn oudste was totaal anders. Was ook niet zo ondernemend. Dus was echt verwend. Heb nu een zeer ondernemend dochtertje met echt een zeer duidelijk eigen willetje.. Ze is echt een driftkikker. En laat het ook duidelijk merken. Ik heb me voorgenomen om aankomende maandag nog maar even te genieten aangezien ze dan beide naar school/opvang zijn. En dan ga ik dinsdag weer werken. Gelukkig vondt mijn bazin dat goed. (is zelf ook moeder van nu 2 tieners) 😂