Hoi allemaal,
Ik ben een fanatieke lezer van het forum, in de hoop ergens tips en tricks te vinden over van alles en nog wat. Nu loop ik al een lange tijd tegen het volgende aan:
Mijn dochter, nu 17 maanden, slaapt sinds ze 7 maanden is nooit meer door. Op 2 handen te tellen wanneer zij door heeft geslapen. Zoveel dingen toegepast, zonder resultaat. Nu zijn we wéér beland in de doorkomende kiezen fase.
Niet eten, niet drinken, huilen huilen huilen en vooral: niet slapen. Kwa eten probeer ik maar fruit, yoghurt, komkommer pasta enzovoort. Het gaat er beetje bij beetje in. Ze slaapt normaal 3 uur op de dag (nu door kiezen 1,5 uur) maar dan de nachten..
Normale nachten slaapt ze goed in, ze word dan vaak wakker en probeer haar met de fles in slaap te krijgen, als ze weer wakker word pak ik haar op en neem haar mee naar ons bed. Laten huilen of ernaast zitten werkt niet bij mijn dochter dat hebben we al geprobeerd. Vaak vinden we dit geen probleem maar het moet toch anders kunnen??
Nu met haar kiezen begint het inslapen al vreselijk, en dat gaat de hele nacht door. Gister heb ik voor het eerst white Noise geprobeerd en tot mijn verbazing was ze kalm, ze miepte wel door de pijn maar niet meer overstuur.
Wij denken al langer na over een slaapcoach, is dat de oplossing?
Met haar doorkomende kiezen doe ik tandgel en zetpil voor het slapen. T heeft geen effect.
Ik ben er voor haar en dat zal ik altijd zijn maar ik wil dat het slapen goed gaat, ook voor haarzelf!
Heeft iemand ervaring met white noise of slaapcoach? Is t het echt waard?