7 Reacties

één jaar geleden

Hoi mama, ik denk er ook zo over. En volgens mij de meeste ouders hoor. In mijn omgeving wel tenminste. Toevallig ging mijn dochtertje vanavond een beetje moeilijk slapen dus heb ik een tijdje met d'r geknuffeld tot ze sliep. Tijdens het knuffelen bedacht ik me nog dat ik die momenten ook zo waardevol vind. Er komt een tijd dat dat nooit meer nodig is en dan ga ik het vast nog missen ook! Nou goed, geen tips dus maar een fles op schoot klinkt fijn. Misschien even flink je lijf kraken voordat je hem op bedje brengt 🤣 Zonder gekheid: succes mama!

één jaar geleden

Reactie op Knopje

Hoi mama, ik denk er ook zo over. En volgens mij de meeste ouders hoor. In ...
Hahaha jaa snap wat je bedoelt! Bedankt voor je woorden

één jaar geleden

Jup, wij liggen er elke avond een half uur naast. Heb inmiddels maar een matras naast zijn ledikant gelegd. Ligt wat comfortabeler haha. Wij laten ook niet huilen. Hij valt hand in hand met mij in slaap en als hij eenmaal diep slaapt sneak ik weg.

één jaar geleden

Hier ook met fles op schoot tot ze slaapt en dam wegleggen en zachtjes naar buiten. Deur al op een kiertje om geen geluid te maken ;) ernaast met een matras lijkt me ook heerlijk. Al ben ik bang dat ik dan blijf liggen ;)

één jaar geleden

Reactie op Mieswh

Jup, wij liggen er elke avond een half uur naast. Heb inmiddels maar een ma ...
Oh jaaa hier houdt hij soms ook mn handje vast. Vind dat dan zo schattig

één jaar geleden

Wij hebben haar ook niet in haar eentje laten huilen. Toen ze rond 11 mnd was zijn we wel gaan oefenen met zelf in slaap vallen. We zijn bij haar gebleven tot ze goed sliep. Dat betekende wel dat ze de eerste paar keer, in mijn herinnering maar 2 keer, moest huilen omdat we haar niet meer oppakte We bleven bij haar, aaide over haar buikje of rug en zongen liedjes. Langzaam kreeg ze steeds meer vertrouwen dat het goed was. En snel daarna kon ze zelf goed in slaap vallen en vind ze haar bedje ook heel fijn. Nu speelt ze ook in haar bed wanneer ze wakker wordt, terwijl ze eerder gelijk huilde omdat ze gepakt wilde worden. Het laten huilen geloven wij dus niet in maar ze moest wel ergens door heen geholpen worden om het vertrouwen te krijgen. En dat heeft even wat traantjes gekost. Maar nooit in haar eentje.

één jaar geleden

Reactie op sens

Wij hebben haar ook niet in haar eentje laten huilen. Toen ze rond 11 mnd w ...
Mooie woorden! Thanks