Hey allemaal,
Mijn zoontje sliep altijd redelijk goed en als hij in de nacht wakker werd dan konden ik of mijn man hem altijd wel troosten door naast zijn bedje te zitten en zachtjes voor hem te zingen. Hij viel dan weer in slaap.
Maar begin februari heeft hij griep gehad en sindsdien wordt hij in de nacht tussen 01.00 en 03.00 wakker en wil hij absoluut niet meer slapen, behalve als hij bij mij in bed ligt. Hij wilt ook niet bij mijn man. We hebben vanalles geprobeerd, bij hem zitten, in slaap wiegen, maar hij blijft wakker en huilen tot hij weer bij ons in bed mag en het liefst bovenop mij ligt.
Overdag gaat het ook zo. Ik leg hem neer voor zijn dutje en hij valt zelfstandig in slaap, maar na een halfuur wordt hij hard huilend wakker en niks kan hem troosten behalve bovenop mij liggen.
Ik ben er inmiddels heel erg moe van en heb lichamelijk ook veel pijn omdat ik steeds in hele ongemakkelijke houdingen lig.
Ik wil hem zoooo graag weer in zijn eigen bedje hebben, mijn man wilt ook graag helpen, maar we weten gewoon niet wat te doen.
Mijn zoontje is half februari 1 jaar geworden en hij slaapt nog bij ons op de kamer. Zijn bedje staat aan de andere kant van de kamer en we hebben een klein nachtlampje voor hem. Hij krijgt voor zijn dutje en voor het slapengaan een flesje, maar niks in de nacht, al heel lang niet meer.
Heeft iemand tips om hem terug in zijn eigen bedje te krijgen?
Uiteindelijk willen we ook heel graag dat hij op zijn eigen kamer gaat slapen, maar als hij bij ons in zijn eigen bedje kan slapen, is het ook goed voorlopig.
Alvast heel erg bedankt!