11 Reacties
4 jaar geleden
Bij puckababy piep kunnen de armpjes er niet uit. Daarna heb je de mini en kan je de armpjes erin laten of rits open doen en armpjes eruit. Misschien is dit wat voor je?
4 jaar geleden
Paco Piccolo is top en ook voor iets ouder. Wij hebben de zak van 4 tot 7 kilo.
Deze wordt trouwens ook aangeraden door het consultatiebureau.
4 jaar geleden
Ik had de pacco tot 4 kilo. Deze was te klein geworden dus wilde ik de pacco 4-7 kilo halen deze is best prijzig. Op aanraden van de medewerkster van de prenatal de inbakerdoek van prenatal eigen merk genomen. Koste maar 11,99. En moet zeggen hij is top ! De pacco 4-7 kilo had me 57 euro gekost en nu het zelfde effect voor 12 euro !
4 jaar geleden
Reactie op Proudmom💙
Ik had de pacco tot 4 kilo. Deze was te klein geworden dus wilde ik de pacc ...
Ik heb de doek via Vinted gekocht voor 10 euro 😉
4 jaar geleden
Love to dream slaapzak! De armpjes liggen dan omhoog ipv strak naast het lichaam. Kunnen ze lekker sabbelen op de vuistjes 😊. M’n dochtertje kan in ieder geval niet zonder slapen met dr wiebelige armen
4 jaar geleden
Reactie op Eve22
Deze gebruikt mijn dochter ook en slaapt er erg goed in!
Deze hebben wij ook! Ideaal. Als hij begint met rollen kunnen we de vaste armpjes eraf ritsen (doorgroei zak)
4 jaar geleden
Reactie op MamavanTenK
Bij puckababy piep kunnen de armpjes er niet uit. Daarna heb je de mini en ...
Ik heb inderdaad ook de puckababy mini gehaald, eigenlijk voor 3-6 maanden maar mijn zoon is vrij fors (7 weken) en past hem gewoon. Sinds we deze gebruiken slaapt hij snachts door! Dus ik kan deze echt aanbevelen.
4 jaar geleden
Wij gebruiken ook de swaddle up love to dream! Gebruikte eerst paco maar kleine man werd elke keer wakker met zn armpjes eruit haha! En nu deze, wil geen andere meer 😇