9 Reacties

één jaar geleden

Hier net zo! Altijd niet onder de douche weg te slaan, nu ineens er niet onder te krijgen. Lijkt wel een angst om weg te spoelen🙈 Wij hebben hem nu paar keer meegenomen naar de badkamer en hem daar gewoon in en uit de douche laten lopen (geen water). Daarna water aan en hem ook in en uit laten lopen. En nu sinds gisteren lijkt hij er weer meer plezier in te hebben en liep erin en bleef eronder👍🏻 We gaan beleven hoe het vanavond weet gaat😉

één jaar geleden

Hier hetzelfde! Nog geen oplossing maar het speelt hier al langer dan een paar dagen. Was eerst nog af te leiden met snoepjes maar dat lukt helaas ook niet meer.

één jaar geleden

Die van ons heeft (nog) geen angst voor douchen of badderen maar wel ineens voor de föhn (die ik op mezelf gebruik) en de staafmixer. Heel bijzonder dat het geluid van deze apparaten van uit her niets eng zijn..

één jaar geleden

Wauw hier precies hetzelfde! 15 maanden en huilt alles bij elkaar in bad...

één jaar geleden

Hier was dat ook opeens zo (rond de 13 maanden). Toen we bij mijn ouders aan het logeren waren zijn we een paar keer samen met haar in bad geweest (wij hebben zelf alleen een douche). Nou toen vond ze badderen op eens fantastisch weer, ook toen we eenmaal thuis waren - zouden jullie samen in bad kunnen?

één jaar geleden

Hier ook.. mijn dochter vond badderen ook altijd heel leuk, sinds een tijdje wil ze na 2/3 min uit bad en gaat dan ook huilen.. ik was dus heel snel haar haren en lichaam en dan er weer uit🫣

één jaar geleden

Hadden we hier een maand geleden ook. Vond het ook heel gek. We hebben toen wat nieuw speelgoed gepakt voor in bad en de eerste 2 keer een kort filmpje op gezet zodat ze weer een leuke ervaring had. Dat heeft hier erg geholpen.

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde, echt van de ene op de andere dag lijkt wel. Ook als ik er samen met haar in ga, met schermtijd erbij en een lading aan speelgoed. Mochten jullie iets uitproberen wat werkt, let me know!

één jaar geleden

Ik heb het juist andersom gek genoeg. Mijn dochter had een hekel aan bad/douchen maar sinds deze week is ze er gek op. Ik douche haar nu ook gewoon staand want dat vindt ze leuker dan in bad. Wat gek… dat ik precies andersom heb 😂