25 Reacties
één jaar geleden
Hier hetzelfde en ik denk sprong 9 in combinatie met kiesjes die komen en opvang die net gestart is. Hij heeft echt mamahonger, zo noem ik het. Heeft al meerdere nachten bij ons in bed gelegen, want wij kiezen dan ook voor onze eigen slaap en nu ligt hij alweer paar dagen in zn eigen bedje de hele nacht. Alleen inslapen duurt inderdaad lang. Overdag slaapt hij rond de 2/ 2,5 uur dus daar kan het niet aan liggen. Alles is een fase, alles is aan fase 😉
één jaar geleden
Hier is het nu een week gaande. In de middag gaat ze zonder piep of kraak slapen, maar ‘s avonds… Gevecht om de slaapzak aan te doen en als die aan is, dan gelijk haar knuffel en speentje uit bed gooien 🙄
Als ik haar in m’n armen neem vind ze dat eventjes goed maar wil dan draaien, wurmen en vooral nog niet (zelf) slapen. Ik ga samen met haar op ons bed liggen en laat haar lekker haar gang gaan tot ze rustig gaat liggen en in slaap valt. Dat duurt wisselend zo’n 40 minuten tot een uur en kan haar probleemloos overleggen gelukkig 😁
één jaar geleden
Reactie op D-1992
Oké het leek even beter te gaan, maar in de avond duurt het inslapen nog st ...
Dit herken ik wel! Vaak overdag in één keer weg en in de avond kan het een uur duren. Gister eens geprobeerd vroeger op bed te leggen (6 uur ipv rond half 7 en 7) en hij was heel snel weg. Dus dat ga ik vanavond weer proberen.
Hij doet overdag 1 dutje rond de lunch.