4 Reacties

3 jaar geleden

Net warme skipakjes en slaapzakken weggebracht. Lief dat je dit deelt!

3 jaar geleden

Komt dit op je eigen rekening terecht? Vind dit soort berichten altijd een beetje 'moeilijk'. Doneeracties met tikkies en betaalverzoeken schieten als paddestoelen uit de grond. Ik wil absoluut niet zeggen dat je verkeerde intenties hebt hoor, zeker niet. Maar hoe wil je het geld gaan inzetten dan los van reguliere inzamelacties? Fijn dat je je wil inzetten voor Turkije en Syrië!

3 jaar geleden

Reactie op Chocoladewafel

Komt dit op je eigen rekening terecht? Vind dit soort berichten altijd een ...
Hee, dank voor je reactie. Ik snap je zorgen. Goed dat je ernaar vraagt. Zijn zooooveeel acties die lopen. Ik heb voor mezelf al een hoop slaapzakken apart laten leggen en voor de prijs onderhandeld. Ik kan morgen het bonnetje hier uploaden of persoonlijk naar je toesturen en dan een video met dat ik het afgeef bij de inzamelpunt. De inzamelpunt wordt georganiseerd door iemand die in overleg is met het “Rode Kruis” van Turkije. Dat komt dus in een van de 10 steden aanz

3 jaar geleden

Hoi allemaal, Hoewel we het een ontzettend mooi initiatief vinden, en de situatie in Turkije en Syrië écht vreselijk is, kunnen we dergelijke acties helaas niet toestaan op het forum. Het is voor ons niet te controleren of het geld ook echt goed terechtkomt, hoewel ik daar niet over twijfel. Toch zijn wij niet het juiste platform om deze actie te delen. Mocht je graag willen helpen, maak dan bijvoorbeeld geld over naar giro 555. Of kijk bij jou in de buurt naar initiatieven die je kan steunen. Ik hoop dat je onze keuze begrijpt. Ik wens je nog heel veel succes! Liefs, Roos