6 Reacties

één jaar geleden

Hi! Ik heb IVF gehad en ik kijk er erg positief op terug. Wat wil je graag weten? Succes!

één jaar geleden

Reactie op Annek90

Hi! Ik heb IVF gehad en ik kijk er erg positief op terug. Wat wil je graag ...
Oh wat fijn! Duurde het proces lang? Waren de behandelingen pijnlijk? Wordt je daardoor vaker opgevolgd tijdens je zwangerschap? Hoe heb je dat met werk gedaan of hoefde je geen reden op te geven voor afwezigheid. Wat je wil beantwoorden, graag. Wat je niet wil/kan is geen probleem. Dankjewel <3

één jaar geleden

Bij mij was het bij de tweede terugplaatsing raak. Het heeft dan in totaal ongeveer 2 maand geduurd. De punctie vond ik pijnloos, ik hoor hier veel verschillende verhalen over maar ik heb geluk gehad in ieder geval! Op mijn werk wisten ze alles, omdat ik 4 miskramen heb gehad hiervoor. Ik kreeg overal bijzonder verlof voor, dat was heel prettig. Dat verlof is eigenlijk oneindig. Ik heb geen extra echo's gehad, alleen eentje met 6 a 7 weken in de kliniek en daarna direct naar de verloskundige! Ik durf alleen niet zelf hormonen te spuiten, angst voor naalden, dus dat was soms wat lastig! Heel veel succes!🥰 Als je nog meer vragen hebt beantwoord ik ze graag hoor.

één jaar geleden

Dankjewel voor het beantwoorden! Waarvoor moet je hormonen spuiten? En is dat dagelijks?

één jaar geleden

Reactie op Nicky1411

Dankjewel voor het beantwoorden! Waarvoor moet je hormonen spuiten? En is ...
Voor het stimuleren van de eierstokken zodat je meer eitjes gaat krijgen dan normaal gesproken. Volgens mij duurde dat in totaal 3.5 week als ik het goed heb. De eerste week 1 spuit en vanaf de tweede week kwam er eentje bij. Uiteindelijk nog 1 die eenmalig was voor het opwekken van de eisprong.

één jaar geleden

Ik heb een soort ivf gedaan, maar met extra stap. ( heet pgd / pgt mocht je get boeiend vinden) Ik heb ook angst voor naalden maar heb me elke keer wel zelf geprikt. Je went er aan zal ik maar zeggen. Bij mij was de tweede terugplaatsing raak. Ik vond de eerste punctie zeer pijnlijk (bij mijn lijf werkt verdoving vrij slecht) de tweede was dan ook onder sedatie. Dat was prettig. Ik kijk er zéér positief op terug, ondanks alle tegenslagen. Zou het 100% nog een keertje doen al heb ik nog twee embryo’s in de vriezer liggen, dus is het waarschijnlijk niet nodig. (Hopelijk)