8 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij gaan zaterdag die richting in! Nog geen ervaring maar de heen weg zal niet zo vreselijk zijn qua jetlag maar verwacht dat het met thuiskomst pittig gaat worden,, dat zien we dan wel weer, I guess!

茅茅n jaar geleden

Ik zou het gewoon doen. Ik woon in mexico, heeft ook 6 uur tijdsverschil, en ik ga elk jaar naar NL. Ik heb 2 kindjes... en vind ook altijd de jetleg naar NL toe het lastigst. Ik trek er altijd 3 dagen voor uit. Ik vond het altijd makkelijker als ze nog echt baby waren.. dan slapen ze toch veel. Maar het komt altijd goed, kinderen zijn flexibeler dan je denkt.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Rianne_Mexico

Ik zou het gewoon doen. Ik woon in mexico, heeft ook 6 uur tijdsverschil, e ...
Thanks! Ja naar Nederland toe is pittig h猫?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mar Van

Wij gaan zaterdag die richting in! Nog geen ervaring maar de heen weg zal n ...
Wat leuk! Ook naar Florida? Succes!

茅茅n jaar geleden

Wij zijn toen onze dochter 7,5 maand was naar Californi毛 gegaan. Heenweg ging perfect, zaten zo in het ritme. Terugweg was dramatisch, heeft zeker een week geduurd al was het niet anderhalf. En dan duurt een week lang 馃槵馃槀 maar goed het was de reis zeker waard!!!

茅茅n jaar geleden

Wij zijn bijna 2 weekjes terug uit Californi毛, +9u verschil, dat was idd even pittig toen we thuis kwamen馃檲 Maar we hielden ons zsm weer aan ons oude ritme. De eerste nachten waren drama, veel en lang wakker snachts maar dit werd steeds iets korter en na een week sliep ze weer lekker door. Maargoed dit was +9, misschien valt t wat mee met +6 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op StepGut

Wat leuk! Ook naar Florida? Succes!
Dankje! Naar Dominicaanse republiek! 6u verschil.. ik kijk er erg naar uit maar begin tegen de vlucht op te zien,want een dreumes. En als ik de berichten hier lees, lijkt het me geen slecht idee om tegen het einde vd vakantie al een beetje rekening te houden met NL tijd.

茅茅n jaar geleden

Hier alweer 2 weken terug uit Japan. Wij zijn vrijdagochtend aangekomen in NL... het weekend was ze vroeg wakker, rond 4u. Maar dat kwam omdat ze al rond 15u in slaap was gevallen. Volgende dag weer een beetje gerekt, en maandagavond zat ze alweer in de normale ritme.