18 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb zelf deze besteld, mijn fotograaf raadde aarde tint kleuren aan

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Wij hadden vandaag onze shoot ook buiten, ik heb mijn jurk van Asos. Heel tevreden over!

3 jaar geleden

Rosiefilou.nl

3 jaar geleden

Ik heb deze besteld!

3 jaar geleden

Ik heb deze jurk gekregen van mijn schoonzusje die wilde de foto's graag maken

3 jaar geleden

Ik heb deze jurk van Aliexpress. Ik heb mijn schoot 4 januari. Mocht iemand de shoot na mij hebben en de jurk willen overnemen dan kan dat. Als je nu bestelt via Ali komt de jurk namelijk niet op tijd binnen. Is een maat L, maar zit heeel veel stretch in. Ik heb normaliter een S/M.

3 jaar geleden

Deze jurk heb ik ook nog van mijn babyshower. Van Boohoo maar deze kleur is niet meer verkrijgbaar. Maat 38.

3 jaar geleden

Ik heb deze van ditislot.nl. Was niet heel goedkoop maar je kan hem ook nog aan als je niet meer zwanger bent. Ik ben we erg blij mee.

3 jaar geleden

Reactie op Charx1993

Ik heb deze besteld!
Die is mooi! Waar heb je besteld?

3 jaar geleden

Die is mooi! Waar heb je besteld?
Komt van alie express! Was er heel snel.

3 jaar geleden

Reactie op Soortje90

Ik heb deze van ditislot.nl. Was niet heel goedkoop maar je kan hem ook nog ...
Geweldig mooie foto! Je straalt op de foto!! Super mooi ;) Ik heb een kijkje fenomenologische de website maar kan dit jurkje wat jij aan hebt niet vinden.. heb je deze pas geleden aangeschaft of tijdje geleden?

3 jaar geleden

Niet de beste foto haha maar hier zie je de jurk wel het beste. Ik heb hem van Boohoo.com en ik vind hem geweldig! Wil hem ook nog aan voor mm buiten shoot😍

3 jaar geleden

Reactie op gabii

Geweldig mooie foto! Je straalt op de foto!! Super mooi ;) Ik heb een kij ...
Dankjewel! Ik heb hem begin december gekocht. Maar ze hebben vaak dat dingen uit voorraad gaan en weer online komen. Ze hebben wel meer jurken die er op lijken. Ik had met deze toen geluk, deze was toen net weer op voorraad.

3 jaar geleden

Ik heb deze jurk bij www.bymusthaves.nl gekocht! Geen zwangerschapsjurk, maar rekt heel erg mee. Ze hebben ‘m ook nog in 3 andere kleuren. Succes met de zoektocht en de shoot! 🤎

3 jaar geleden

Reactie op anne1922

Ik heb deze jurk bij www.bymusthaves.nl gekocht! Geen zwangerschapsjurk, ma ...
O thanks, superleuk. Ik heb zoiets daar besteld in legergroen.. ben benieuwd ! 😍😍

3 jaar geleden

Heeft de fotograaf in kwestie geen mooie jurk voor je? Anders heb ik nog wel een drietal jurken waar je uit kan kiezen, die mag je dan wel lenen hoor voor je shoot! (blauw kant, oker kant en groen strak) kijk maar even op de website van SimPics Fotografie en neem via daar contact op😉

3 jaar geleden

Reactie op anne1922

Ik heb deze jurk bij www.bymusthaves.nl gekocht! Geen zwangerschapsjurk, ma ...
Ik heb volgende week een zwangerschaps shoot, vandaag mijn jurk via de zelfde site binnen gekregen! Zit fijn en buik rekt goed mee!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.