Ik vind het leuk om mijn (schoon)ouders iets kleins te geven met Kerst, ook mede als dank voor het oppassen. Dit hoeft helemaal niet van hen, maar ik vind het zelf ook gewoon leuk.
Iemand nog leuke ideeen hiervoor? 😊
Wij hebben vorig jaar een pakketje samengesteld met dingen die ze lekker vinden. Dus bijv. bepaalde chocola of koekjes, favoriete drankje etc. Dit alles in een mandje van action of hema met tekening van ons zoontje erbij. Gaan we dit jaar weer doen
Hoi hoi ik doe dat ook ieder jaar voor me moeder vooral, want zij werkt voor der zelf dus kreeg nooit een kerstpakket en ze past altijd op, me vader werkt nog en kreeg wel altijd een pakket van zijn werk dus vond dat me moeder zoiezo iets leuk verdiend, dus stel altijd iets samen meestal een heerlijk set shampoo en conditioneer van kerastase, een paar mooie make-upjes een leuke trui ofzo en iets leuks voor in huis van Rituals.
Soms een sauna bon dat ze lekker met me vader kan ontspannen, bon van een leuk restaurant. Haal vaak bij action een leuk dienblad en dan wat leuke accessoires en dan iets wat ik net noemde erbij, gewoon z’n leuk pakket maken.
Wij geven de (schoon)ouders beide een bon van een restaurant. Aangezien zij het met elkaar ook erg goed kunnen vinden (en soms zonder ons ook met elkaar afspreken) kunnen ze dan lekker met z’n viertjes een avondje uit eten 😊