6 Reacties
10 maanden geleden
Hier is de kleine niet meer thuis in de vakantie, alles loopt door, maar gewoon lekker veel naar buiten, wandelen en speeltuinen bezoeken?? Onze kleine is nu in de fase dat hij steeds meer durft en kan in een speeltuin. Ook op de driewieler door een natuurgebied vindt hij fantastisch.
10 maanden geleden
Zit er bij jullie een Tuinland oid in de buurt? Mijn kleine heeft haar ogen uitgekeken daar met alle kerstversiering en ook de visjes vond ze heel mooi. Bij de Tuinland hier hebben ze zelfs een speelhoek in de cafe. Moet zeggen dat we laatst een langweekend bij Schoorl in de buurt waren en het viel ons op dat er heel weinig te doen was met die kleine, we konden niet eens een speeltuin in de buurt vinden.
10 maanden geleden
Hier is een rondje op het loop karretje en van drempels en bruggen afzoefen een dikke hit zelfs in de regen 馃ぃ
Intratuin ( kerstshow)
Hema ( speel hoekje)
Markt ( ze krijgt een bloemetje, koekje bij de bakker ed)
Ikea
Dierenwinkel ( vooral de vissen en vogels)
10 maanden geleden
Oja, de kerstshows bij de tuincentra zeker geweest. We willen nog een keer naar Sprookjeswonderland.
En verder moeten we denk ik maar gewoon genieten van een spelende dreumes vanaf de bank. Of dat een van ons twee even zijn moment pakt ergens heen te gaan bedenk ik me nu.
10 maanden geleden
Reactie op Knuffeltjeee
Oja, de kerstshows bij de tuincentra zeker geweest. We willen nog een keer ...
Oh bedoel je tips om met je kleine te doen terwijl je werkt?! Ik begrijp vanaf de bank anders niet helemaal.
Hier zou ik niet kunnen werken met mijn dreumes. Ik kan wel even wat voor mijzelf doen, dan gaat hij juist beter zelf spelen, maar moet hem echt nog wel in het zicht houden.
10 maanden geleden
Reactie op Febbaby1
Oh bedoel je tips om met je kleine te doen terwijl je werkt?! Ik begrijp va ...
Neenee ik bedoel dat hij speelt terwijl wij toekijken, zonder dat we iets aan het doen zijn.