20 Reacties

3 jaar geleden

Als je baby zelfstandig vanuit de ligpositie kan zitten, mag je baby in een kinderstoel zitten. Geen ervaring, ik heb stokke steps (vond ik mooier dan de trip trap maar smaken verschillen natuurlijk🙈🙈

3 jaar geleden

Wij hebben een triptrap. Dochterlief is bijna 6 maanden en zit al in de stoel. 👍

3 jaar geleden

Wij hebben de triptrap met newborn set en dat raad ik je nog zeker aan. Baby's mogen inderdaad pas zelfstandig zitten als ze ook zelfstandig van lig naar zitten kunnen.

3 jaar geleden

Wij hebben de kidsmill en zoontje zit nu in de newborn set. Hier past meneer nog maar net in. We wilde nu het blad en de frontbar kopen, maar deze is op dit moment heel slecht leverbaar. Het kunststof blad is pas in november weer leverbaar! De frontbar komt nu half augustus en het kunststof blad heb ik via marktplaats kunnen regelen. Dus let daar even op als je de kidsmill wil aanschaffen. Zou erg jammer zijn als je de stoel aanschaft en er vervolgens geen gebruik van kunt maken ;)

3 jaar geleden

Trip trap stokke heb ik hier voor me twins ! Ik heb geen newborn ik wacht tot ze zelfstandig kunnen zitten

3 jaar geleden

Ik ben super blij met de kidsmill stoel. Wel gebruiken wij nog de newborn zet. Mij lijkt t zonde om deze nog met 5,5 maand aan te schaffen want zolang liggen ze daar niet meer in, dit is super fijn om vanaf de geboorte meteen te gebruiken.

3 jaar geleden

İk twijfel inderdaad ook tussen de triptrap of kidsmill. Ze lijken wel erg op elkaar. İk denk dat ik geen newbornzitje ga aanschaffen, dat is zonde gezien mijn zoontje ook 5,5 maand is..

3 jaar geleden

Wij hebben de kidsmill omdat we die kleuren mooier vinden. In theorie zou de newbornset tot 9 maanden kunnen dus wij kunnen nog even vooruit

3 jaar geleden

Vandaag de Kidsmill Up zonder newborn set gekocht. Ze hebben het afgeraden om nu nog aan te schaffen. Af en toe alvast een klein beetje oefenen, maar waarschijnlijk kan ze er over een maandje wel zelf in zitten!

3 jaar geleden

Onze kleine is ook 5,5 maand en die zit al ruim een maand in de kinderstoel. Wij hebben een Qute Q-Lunch want die Stokke of Kidsmill lijken me zo hard zitten voor zo'n kleintje of mis ik wat? Deze vinden wij in ieder geval erg prettig en hij past er goed in zonder extra inlay.

3 jaar geleden

Reactie op Mistee

Onze kleine is ook 5,5 maand en die zit al ruim een maand in de kinderstoel ...
Wij hebben de kidsmill met kussensetjes, dus niet hard lijkt me. Iedereen vond het overdreven dat we lederen kussentjes hebben. Maar nu heel blij mee want lekker makkelijk schoonmaken

3 jaar geleden

Wij hebben de Tripp Trapp al vanaf het begin zit ze in de newborn set en ze gaat vanaf 6 maanden ongeveer in de baby inzet dus zou als je een Tripp Trapp koopt echt niet meer de newborn set kopen 😅

3 jaar geleden

Jaa mij lijkt ook zo een trip trapp of kidsmill hard zitten. Het is toch van hout, zit dat wel lekker?

3 jaar geleden

Kidsmill

3 jaar geleden

Wij hebben de kidsmill met kussensetjes, dus niet hard lijkt me. Iedereen v ...
Oh da's zeker makkelijk en beter met die kussentjes. Ik dacht altijd dat iedereen z'n kindje er zo in zette en dat leek me erg hard op dat hout vandaar m'n vraag ☺️

3 jaar geleden

Ik hoor meerdere zeggen dat ze hun kindje al laten zitten in de baby set. Kunnen er al zo veel babys zitten, of doen jullie dat "gewoon al". Altijd geleerd dat dit mega slecht voor de rug is nmlk als het kindje nog niet uit zichzelf kan gaan zitten. https://www.minime.nl/artikelen/1399/baby-laten-zitten-of-staan-niet-forceren

3 jaar geleden

Reactie op Mas-1

Ik hoor meerdere zeggen dat ze hun kindje al laten zitten in de baby set. K ...
Die van ons ook nog in de newborn hoor. Wil hem er zo lang mogelijk in laten zitten, hopelijk totdat hij zelfstandig kan zitten. Wel zetten we hem soms even op schoot in zithouding met goede ondersteuning maar hij is nog veel te instabiel

3 jaar geleden

Hier de triptrap met newborn set. Gebruiken hem al maanden dagelijks, zit altijd tijdens het avondeten bij ons aan tafel. Heel blij met de aanschaf (via mp), absoluut t geld waard. In de “kinderstoel” inzet mogen ze voorlopig echt nog niet, ze moeten nu met zitten echt nog volledig ondersteund worden

3 jaar geleden

Reactie op Mas-1

Ik hoor meerdere zeggen dat ze hun kindje al laten zitten in de baby set. K ...
Hij kan al wel even zitten zonder ondersteuning maar we doen dit liever nog niet te lang. We hebben geen Stokke of Kidsmill dus weet niet of dat daarmee kan, maar we doen de rugleuning van onze kinderstoel vaak een tikje (of 2) naar achteren zodat hij niet helemaal rechtop zit.

3 jaar geleden

Die van ons ook nog in de newborn hoor. Wil hem er zo lang mogelijk in late ...
Gelukkig. Ja ik houd mn dochter soms ook even in zithouding op schoot. Vind ze heel interessant.