20 Reacties
3 jaar geleden
Als je baby zelfstandig vanuit de ligpositie kan zitten, mag je baby in een kinderstoel zitten. Geen ervaring, ik heb stokke steps (vond ik mooier dan de trip trap maar smaken verschillen natuurlijk🙈🙈
3 jaar geleden
Wij hebben de kidsmill en zoontje zit nu in de newborn set. Hier past meneer nog maar net in. We wilde nu het blad en de frontbar kopen, maar deze is op dit moment heel slecht leverbaar. Het kunststof blad is pas in november weer leverbaar! De frontbar komt nu half augustus en het kunststof blad heb ik via marktplaats kunnen regelen. Dus let daar even op als je de kidsmill wil aanschaffen. Zou erg jammer zijn als je de stoel aanschaft en er vervolgens geen gebruik van kunt maken ;)
3 jaar geleden
Trip trap stokke heb ik hier voor me twins ! Ik heb geen newborn ik wacht tot ze zelfstandig kunnen zitten
3 jaar geleden
Ik ben super blij met de kidsmill stoel. Wel gebruiken wij nog de newborn zet. Mij lijkt t zonde om deze nog met 5,5 maand aan te schaffen want zolang liggen ze daar niet meer in, dit is super fijn om vanaf de geboorte meteen te gebruiken.
3 jaar geleden
Wij hebben de kidsmill omdat we die kleuren mooier vinden. In theorie zou de newbornset tot 9 maanden kunnen dus wij kunnen nog even vooruit
3 jaar geleden
Reactie op Mistee
Onze kleine is ook 5,5 maand en die zit al ruim een maand in de kinderstoel ...
Wij hebben de kidsmill met kussensetjes, dus niet hard lijkt me. Iedereen vond het overdreven dat we lederen kussentjes hebben. Maar nu heel blij mee want lekker makkelijk schoonmaken
3 jaar geleden
Ik hoor meerdere zeggen dat ze hun kindje al laten zitten in de baby set. Kunnen er al zo veel babys zitten, of doen jullie dat "gewoon al". Altijd geleerd dat dit mega slecht voor de rug is nmlk als het kindje nog niet uit zichzelf kan gaan zitten.
https://www.minime.nl/artikelen/1399/baby-laten-zitten-of-staan-niet-forceren
3 jaar geleden
Reactie op Mas-1
Ik hoor meerdere zeggen dat ze hun kindje al laten zitten in de baby set. K ...
Die van ons ook nog in de newborn hoor. Wil hem er zo lang mogelijk in laten zitten, hopelijk totdat hij zelfstandig kan zitten. Wel zetten we hem soms even op schoot in zithouding met goede ondersteuning maar hij is nog veel te instabiel
3 jaar geleden
Hier de triptrap met newborn set. Gebruiken hem al maanden dagelijks, zit altijd tijdens het avondeten bij ons aan tafel. Heel blij met de aanschaf (via mp), absoluut t geld waard. In de “kinderstoel” inzet mogen ze voorlopig echt nog niet, ze moeten nu met zitten echt nog volledig ondersteund worden
3 jaar geleden
Reactie op Mas-1
Ik hoor meerdere zeggen dat ze hun kindje al laten zitten in de baby set. K ...
Hij kan al wel even zitten zonder ondersteuning maar we doen dit liever nog niet te lang. We hebben geen Stokke of Kidsmill dus weet niet of dat daarmee kan, maar we doen de rugleuning van onze kinderstoel vaak een tikje (of 2) naar achteren zodat hij niet helemaal rechtop zit.