13 Reacties

één jaar geleden

Hangt van het kindje zelf af. Mijn oudste met tussen de 14 en 18 maanden. Mijn jongste is nu 14 maanden maar raakt volledig in paniek als ze me niet ziet dus ik wacht tot ze er klaar voor is

één jaar geleden

Hier de ene keer naar voren en de andere keer naar mij toe. Beetje afhankelijk van hoe moe hij is en wat we gaan doen. Als er veel te zien is en hij is fit dan doen we het zitje naar voren. Als hij moet slapen dan juist maar achteren.

één jaar geleden

Mijn dochter was 9,5 maand toen we het zitje met haar gezicht naar voren deden en 10 maanden toen we de wandelwagen hebben omgeruild voor een buggy, dus sinds 10 maanden oud zit ze altijd met haar gezicht naar voren ☺️

één jaar geleden

Sinds 2 weken het zitje omgedraait, hij kan nu meer zien en daar lijkt hij van te genieten. Zelf vind ik het wel minder gezellig haha

één jaar geleden

Bij ons zit ze al een hele tijd omgedraaid, ik denk sinds ze 8 maanden is of al eerder. Ze werd nijdig als ze niks kon zien 🤭

één jaar geleden

Met ongeveer 9 maanden ging ik gebruik maken van de buggy en de eerste twee keer keek ze braaf mijn kant op… toen wilde ze niet meer. Ze wilde voor zich uit kijken. Ik merkte dat, omdat ze helemaal uit de buggy ging hangen om om mij heen te kijken 😵‍💫🤗🤗

één jaar geleden

Ik denk dat wij het ong bij 8 maanden hebben omgedraaid. Tenminste, papa had het gedaan, mama was nog niet zover. Maar ze vond (en vindt) het prachtig om om haar heen te kijken 😊

één jaar geleden

Wij hebben nog steeds met het gezicht naar ons toe en hoop dat dat nog lang kan. Ik vind het zo ongezellig andersom 🤣. Nu altijd lekker met hem aan het kletsen etc.

één jaar geleden

Reactie op Febbaby1

Wij hebben nog steeds met het gezicht naar ons toe en hoop dat dat nog lang ...
Dit inderdaad 😅

één jaar geleden

Het zitje staat hier sinds ongeveer 2 weken omgedraaid. Ik merkte aan ons zoontje dat hij steeds meer om zich heen begon te kijken en minder aandacht voor mij had tijdens het wandelen. Sinds hij omgedraaid zit vindt hij het helemaal geweldig en geniet van alles wat hij ziet. Ook maakt hij dan steeds lieve geluidjes of gaat lekker brabbelen 🥰

één jaar geleden

Reactie op 3ekindje

Hier de ene keer naar voren en de andere keer naar mij toe. Beetje afhankel ...
Hier hetzelfde.

één jaar geleden

Wisselend wat we gaan doen. Is het de winkels in dan naar mij, gaan we een stuk wandelen dan naar voren zodat ze lekker kan kijken

één jaar geleden

Die van ons zit al een paar maanden met haar gezicht naar voren. Vindt ze veel leuker!