6 Reacties
één jaar geleden
Hier ook. Ze drinkt nog bij mij en nu ook eindelijk dingen er naast. Als het echt een 💩 hoopje wordt weet ik dat ze te weinig gedronken heeft. (Toen ik met vaste hapjes begon met zes maanden was het wel harder) En moet ze er ook poos over doen. Dus laatste tijd heeft ze dat eigenlijk nooit meer.
één jaar geleden
Bij ons is het ook nog niet echt vast, af en toe richting vast maar dat is uitzonderlijk. Ik zei vandeweek nog tegen mijn vriend, wanneer zou dit eigenlijk moeten? Zijn de darmen hiervoor misschien nog niet helemaal ontwikkeld? Geen idee eigenlijk 🤷🏻♀️. Ik wou het over 1,5 week eens bij het cb vragen.
één jaar geleden
Reactie op Vollemaan
Bij ons is het ook nog niet echt vast, af en toe richting vast maar dat is ...
Ik ben benieuwd wat ze daar zeggen. Zou je het willen delen?
Ik zie ook echt alles wat ze gegeten heeft aan groenten en niet heeft gekauwd 😅
één jaar geleden
Reactie op PatenLevi94
Ik ben benieuwd wat ze daar zeggen. Zou je het willen delen?
Ik zie ook e ...
Bij mij op het cb zeiden is dat het normaal is dat tussen de 1 en 2 weer hele stukken uitpoepen.
Ook wel logisch, is lastig kouwen met weinig of geen kiezen.
één jaar geleden
Hier 14 mnd en ook meestal een plakkerige dikke pindakaas.
Eet volledig met de pot mee, eet ook echt alles wat los en vast zit. En een goede drinker. Ergens denk ik dat het normaal is. Zolang je baby vrolijk en tevreden is zou ik me geen zorgen maken.
Maar mocht je twijfelen mbt jouw kleintje dan is advies vragen bij huisarts of consultatiebureau altijd mogelijk natuurlijk