5 Reacties
3 jaar geleden
Ik lees even mee! Want mijn zoontje heeft dit dus met fruit. Potjes/knijpzakjes vind hij heerlijk, maar vers fruit moet hij van kokhalzen 😵💫
3 jaar geleden
Mijn zoontje vindt bijv. vis/kip heel vies als het fijngemalen is, omdat het zo'n zware brei wordt, maar niet als het gewoon in kleine stukjes is gesneden. Heeft ze het dan ook? Misschien anders eerst verwerken in een saus van bijv. Tomaat & groente of een romig sausje met wat groente.
3 jaar geleden
Mijn dochter ben ik het blijven aanbieden en ze eet het nu gewoon heel goed.
Kokhalzen en uitspugen hoort bij het leren eten van verschillende structuren en groottes. Beter dat dan dat ze een te groot stuk proberen door te slikken en stikken. Als ze kokhalzen en/of uitspugen proberen ze het kauwen vaak opnieuw.
Ik zou dus blijven proberen, dat werkte hier.
3 jaar geleden
Inderdaad zoals hierboven: blijven aanbieden! Mijn dochter vond het ook vies. Maar dat kwam omdat ze het niet gewend was.. nu vindt ze het wel heerlijk en geniet ze ervan. Echt blijven aanbieden, het is een fase. Indien ze niet wil, geef je op dat moment iets anders waarin ze iig verzadigd van raakt maar de volgende keer weer gewoon proberen