7 Reacties

één jaar geleden

Ik had tijdens mijn zwangerschap een hekel aan bruin tinten. En leger printjes. 1 te genderneutraal en t andere te cliche. En wat staat t hem beide stoer. Bruin tinten staan gaaf bij zijn rozige haar. En leger printjes (met mate want blijft niet mijn favoriete) staat gewoon stoer🙈. En heb een muts in 2 kleuren, waarvan ik echt dacht oke, nou ja is iig warm. Maar uiteindelijk staat t hem ook schattig en is ook echt lekker warm.

één jaar geleden

Dat vind mijn man altijd van alle kleren die ik voor de kinderen koop totdat ze het aan hebben. Dan vind hij alles ineens leuk en mooi staan🥲

één jaar geleden

Reactie op Mazaarzale

Dat vind mijn man altijd van alle kleren die ik voor de kinderen koop totda ...
🤣🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op Mazaarzale

Dat vind mijn man altijd van alle kleren die ik voor de kinderen koop totda ...
Hahaha. Wel fijn dat hij het uiteindelijk alsnog mooi vind. Vrienden van ons hebben een dochter en allebei een andere smaak. Hebben dus ook een tweedeling in de garderobe 😅

één jaar geleden

Reactie op Mazaarzale

Dat vind mijn man altijd van alle kleren die ik voor de kinderen koop totda ...
Hahaha heel herkenbaar!

één jaar geleden

Mijn dochter mocht absoluut geen tierelantijnen zoals glitter, franjers, strikjes, tutu rokjes. Het staat haar zó leuk nu ze ouder wordt 😝

één jaar geleden

Ik vond roze maar truttig. Inmiddels is het de hoofdkleur in haar kast. Bij nader inzien zijn er heel veel tinten roze die ik wèl mooi vind 😊