5 Reacties
10 maanden geleden
Hier ook een klein kindje, ik ben 1.63, mijn man is 1.73, allebei ook niet heel groot dus kindje ook niet 😅 zolang ze prima eet, zich goed ontwikkeld en vrolijk en gezond is, maak ik me geen zorgen 🥰 had haar ook laatst gewogen, kwam toen 11.3kg uit ofzo, was wel zo'n 1.5 maand geleden volgens mij maar goed 🤭
10 maanden geleden
Hier ook een kleine man die nog in 80 past. Eet ook als een bouwvakker maar niet te zien waar dat dan blijft! Altijd al op de - lijn gezeten, ben ergens wat huiverig dat hij nog wat meer is gaan afwijken en aan de andere kant zie ik ook gewoon hoe lekker hij in z'n vel zit en denk ik het zal allemaal wel, komt vast nog n groeispurt aan. En het hoeft ook niets te zeggen, was zelf tm groep 8 een van de grootste meisjes altijd, maar daarna niet meer gegroeid 😅
10 maanden geleden
Reactie op Tanole
Hier ook een kleine man die nog in 80 past. Eet ook als een bouwvakker maar ...
Ja, als het goed gemeten is dan gaat mijn zoontje nu iets meer naar beneden op de - lijn. En inderdaad hij zit super in zijn vel en doet verder alles goed, misschien moet ik het ook een beetje loslaten, ik schrok er gister gewoon een beetje van 🥹
10 maanden geleden
Hier een mannetje van bijna 2 (over 3 weken) en draagt broeken nog maat 80
Hij is denk ik nu zo’n 83 cm en zit geen gram vet aan
Geboorte gewicht was 2550 gram en hij is altijd al iets onder t gemiddelde geweest
Zolang ze energiek zijn, groeien (of dat nu snel of langzaam is) zou ik me er niet te druk om maken
10 maanden geleden
Reactie op natas.st
Ja, als het goed gemeten is dan gaat mijn zoontje nu iets meer naar beneden ...
Hopelijk ben je nu een beetje gerustgesteld! En meten gaat sowieso niet altijd perfect. Bij mijn zoontje zou volgens metingen z'n hoofd n keer gekrompen zijn en bij n vriendin kindje gewoon in de lengte zeg maar. Kan ook nog mee spelen. Maar ook als dat niet is en hij goed eet, vrolijk is en stappen vooruit maakt komt t vast goed.