11 Reacties

4 jaar geleden

Mijn kleintje knort ook, idd net of er iets in de keel zit. Volgens mij is dit normaal en oefenen ze zo beetje met de stem 😅

4 jaar geleden

Mijn meisje knort ook, vooral na de voeding. Het consultatiebureau zegt dat het normaal is. Wij kunnen hoesten als er iets zit in de keel, baby's doen dit niet zelf

4 jaar geleden

Bij het knorren van onze eerste bij een verkoudheid dachten we ook dat het niets was, maar het bleek peuterastma te zijn. Daar groeien ze regelmatig overheen. Hij kreeg een pufje die hij nu, twee jaar later, bijna niet meer nodig heeft. Bij twijfel kan je altijd contact opnemen met de huisarts.

4 jaar geleden

Mijn dochter knort als ze honger heeft haha 😆

4 jaar geleden

Mijn dochter knort als ze honger heeft haha 😆
Die van mij ook!🤣

4 jaar geleden

Reactie op Quingess

Bij het knorren van onze eerste bij een verkoudheid dachten we ook dat het ...
Ja ga toch even bellen denk ik! Heb drie luide Babies maar dit heb ik nog nooit gehoord haha

4 jaar geleden

Flinke hoeveelheid neusspray er in, bij ons zat er een klontje snot waar een volwassen man jaloers op kon zijn....

4 jaar geleden

Reactie op Annekn

Flinke hoeveelheid neusspray er in, bij ons zat er een klontje snot waar ee ...
Klopt dit dan zit er snot in zout oplossing en meestal niezen ze het erna eruit. Ik gebruik ook soms zo een neus peer ideaal.

4 jaar geleden

Ons zoontje doet dit ook. En het werd steeds erger. Bij ons bleek het om verborgen reflux te gaan. Maar dan moeten er ook andere symptomen zijn ;)

4 jaar geleden

Reactie op MaritaP

Ons zoontje doet dit ook. En het werd steeds erger. Bij ons bleek het om ve ...
Ja wel hè! Ik verwacht zelf ook reflux, hikken, spugen, niet plat willen en wat zurig. Hebben ze er bij je zoontje wat mee gedaan?

4 jaar geleden

Reactie op myriamesmee

Ja wel hè! Ik verwacht zelf ook reflux, hikken, spugen, niet plat willen en ...
Ons zoontje is nu ruim 4 weken en vertoonde sinds kraamweek al symptomen. Werd steeds erger en konden hem begin vd week niet meer plat wegleggen. Naar huisarts gegaan en die heeft omeprazol voorgeschreven. Het is zeker nog niet weg en alle leefregels voor reflux blijven we volhouden maar we merken zeer zeker verbetering! Ik ben me alleen kapot geschrokken van de prijs voor omeprazol, wordt niet vergoed.