5 Reacties

één jaar geleden

Kan je de batterijen eruit halen?

één jaar geleden

Reactie op sylv85

Kan je de batterijen eruit halen?
Ja dat kan, maar hij begint dan heel hard te huilen dat het schaap niet gaat zingen 🙈

één jaar geleden

Als je denkt dat het niet goed is voor je kind, dan moet je hem er tegen beschermen. Ook al maakt het hem dan even van slag kun je misschien beter dan 's nachts in elk geval de batterijen er uit doen. Als een soort avondritueel en dan zeggen dat schaapje niet zingt, omdat schaapje ook slaapt?

één jaar geleden

Als hij zo een enorme focus heeft op het aanzetten van het geluid en dus ook spelen er mee, zou ik hem de knuffel niet mee laten nemen naar bed. Dan zou ik de duidelijk afspraak maken dat hij er overdag mee kan spelen en dat de knuffel beneden blijft. Dat zal de eerste avonden gedoe geven, maar geeft wel duidelijkheid en rust.

één jaar geleden

Ons zoontje wil sinds kort ook een knuffel mee in bed. We maken hier echt onderscheid tussen wakker en slapen. Die knuffel waar hij mee slaapt blijft in zijn slaapkamer en we vertellen hem dat die knuffel op hem wacht tot hij weer naar z'n bed gaat. Dat was in het begin even huilen, want de knuffel moest mee naar beneden. Nu accepteert hij het en zwaait ook naar de knuffel als we uit zijn slaapkamer gaan. Ook wisselen we die knuffel af om drama te voorkomen als die in de was moet oid. Ik zou dus doorzetten en onderscheid maken, dus overdag spelen met het schaap en tijdens het slapen een andere knuffel.