11 Reacties

één jaar geleden

Misschien tijdelijk een klein elektrisch ding om op te koken ?

één jaar geleden

De slowcooker, kun je alles bij elkaar doen is ideaal

één jaar geleden

Je kan ook groenten grillen in de airfryer

één jaar geleden

Ik zou kijken voor een simpel (tweedehands) 2pits kookplaatje zodat je toch wat kunt.. zonder is lastig denk ik.

één jaar geleden

Ik zou kijken of ik bij familie/vrienden kan eten voor een keertje of maaltijden in de vriezer van de buren kan doen. Het is dan tenslotte ‘maar’ 2 weken.

één jaar geleden

Ons dochtertje krijgt regelmatig wat koude groente bij de lunch, gewoon uit een potje. Misschien werkt dat bij jou ook, heb je net wat meer de zekerheid dat ze groente binnenkrijgen 😀

één jaar geleden

Mijn dochter is gek op soep, ik geef haar dan daarnaast ook vaak een snack bord met olijfjes, komkommer, stukjes kaas, en bruin brood met wat pesto. Zo heeft ze van alles wat binnen.

één jaar geleden

Wij deden soms stoommaaltijden van de AH (je hebt ze overal wel denk ik) voor in de magnetron. Dat is met groente en vlees. Verder heb je talloze airfryer recepten zoals quiche die je met groenten kunt maken 🤗

één jaar geleden

Nu alvast extra koken en in de vriezer stoppen. Bijv pasta saus, curry’s, soepen, stamppot etc. Als je al die apparaten hebt kun je makkelijk even opwarmen en bijv aardappeltjes of rijst bij maken.

één jaar geleden

Reactie op Heusi

Nu alvast extra koken en in de vriezer stoppen. Bijv pasta saus, curry’s, s ...
Ze heeft geen vriezer

één jaar geleden

Ze heeft geen vriezer
🤦🏼‍♀️ niet goed gelezen