17 Reacties

3 jaar geleden

Hoe kwam je hierachter?😵

3 jaar geleden

Oei. Hoe dan?

3 jaar geleden

Ik had mijn meldingen altijd uitstaan. Oppeens stond dit aan en kreeg ik steeds melding wanneer de baby geluid maakte ik dacht al wat vreemd. En sinds gisteren zagen we dat de babyfoon steeds naar mij draaide. Je kan ons babyfoon handmatig via de app draaien. Dit deed hij voorheen nooit uit zichzelf draaien, het was zo eng 😧

3 jaar geleden

Reactie op Mommy to be 87

Ik had mijn meldingen altijd uitstaan. Oppeens stond dit aan en kreeg ik st ...
Omg! Heftig. Meteen resetten dat ding

3 jaar geleden

Is het niet met motion dectection? Dan draait de camera waar er beweging is.

3 jaar geleden

Reactie op Lisanne18

Is het niet met motion dectection? Dan draait de camera waar er beweging is ...
Neee want mijn liep door de kamer, toen bewoog hij niet. Die functie hebben we uitstaan. Ja ik had uitgezocht en je wordt dan heel vaak opgenomen 😖

3 jaar geleden

Wat eng!!! 😵‍💫

3 jaar geleden

Welke babyfoon heb je?

3 jaar geleden

Welke babyfoon heb je

3 jaar geleden

Wat naar ! 😑

3 jaar geleden

Getver wat creepy. Ik had ooit zo'n panda babyfoon met camera en die stond dus continu op ons bed gericht want baby sliep er naast. Ik vond het toen al een arelaxed idee dat dat via het net ging en heb hem weggedaan. Heel naar voor je! Tip koop een gewone Motorola zonder toeters en bellen of camera, je plugt hem in en klaar. Je hoort ieder zuchtje als je wilt.

3 jaar geleden

Bekijk Full HD Wifi Babyfoon met Camera Met App Camera Beveiliging 1290P Automatisch Volgen Geluid en Bewegingsdetectie 4G/5G Spraakfunctie Nachtvisie Wit op: https://www.bol.com/nl/p/full-hd-wifi-babyfoon-met-camera-met-app-camera-beveiliging-1290p-automatisch-volgen-geluid-bewegingsdetectie-4g-5g-spraakfunctie-nachtvisie-wit/9200000126231873?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Omg ik zou het gelijk weg doen 😭

3 jaar geleden

Heb om deze reden ook specifiek voor een zonder wifi gekozen. Die kunnen echt heel simpel gehackt worden. Ook andere camera’s voor binnen, zoals die van ring bv. kunnen makkelijk gehackt worden.

3 jaar geleden

Pas maar op dat ze dan niet ook op je router zitten.. maw dat ze dan overal bijzitten, zoals je laptop mobiel en alle andere apparaten die wifi gebruiken. Goed laten checken iig!! Wij hebben een babyphone met eigen netwerk. Kun je dus niet van buitenaf bij.

3 jaar geleden

Reactie op Mommy to be 87

Bekijk Full HD Wifi Babyfoon met Camera Met App Camera Beveiliging 1290P Au ...
Deze hebben wij

3 jaar geleden

Reactie op Horselover26

Deze hebben wij
Wij hebben dit extra beveiligd overigens ze kunnen er op geen mogelijkheid inkomen.. dan hebben ze je WiFi router namelijk ook gehacked