18 Reacties

4 jaar geleden

Ohh, ik heb die ook, maar geen kortingscode gezien! Hoeveel korting zou je dan krijgen?

4 jaar geleden

Ik ook niet :(

4 jaar geleden

Heb die doos ook, maar volgensmij die papier van easy walker weggegooid. Omdat ik al kinderwagen heb😅 kan wel voor zekerheid even kijken morgen.

4 jaar geleden

Ik heb die ook niet in de doos. Wel een folder en op de voorkant staat dat je een gratis voetenzak krijgt bij aankoop van een kinderwagen set. En op hun site moet kijken en de code is: BlijeDoosXEasywalker

4 jaar geleden

Sorry weggegooid...

4 jaar geleden

Heb die doos ook, maar volgensmij die papier van easy walker weggegooid. O ...
Oh wat super lief! Als je dat zou willen doen?? Wij willen heel graag die kinderwagen kopen.maar ik heb dat papier niet

4 jaar geleden

Reactie op Selina1980

Ik heb die ook niet in de doos. Wel een folder en op de voorkant staat dat ...
Wat super! Ik ga proberen of het werkt met jouw code. Echt blij

4 jaar geleden

Reactie op Selina1980

Ik heb die ook niet in de doos. Wel een folder en op de voorkant staat dat ...
Hoi Selina, zou je mij misschien de brief willen mailen?? Ik moet hem laten zien aan de medewerker. Hoor het wel . groetjes wilma

4 jaar geleden

Ik heb ook voor je gekeken, heb de mijne recent opgehaald en er zat alleen het foldertje in voor een voetenzak

4 jaar geleden

Hoi Wilma, Wij hebben de gratis voetenzak besteld via https://easywalker.com/nl/blije-doos. Je kunt dan daar de code BlijeDoosXEasywalker invullen en dan een voetenzak bestellen (wij hadden de wagen al in de winkel gekocht). Ze hebben ons de voetenzak toegestuurd, we hoefden niks te laten zien ofzo. Ze kunnen eventueel via e-mail de bon opvragen van de aankoop van je wagen. Bij ons werkte de code niet via de telefoon maar alleen via de laptop gek genoeg..

4 jaar geleden

Je kon dan dus de EasyWalker gewoon kopen en de zak gratis op laten sturen. Na het volgen van de stappen die ik zojuist beschreef kon je de voetenzak aan het winkelmandje toevoegen en kwam je op 0 euro uit.. sorry beetje lang verhaal geworden 😅

4 jaar geleden

Bij Babypark hebben ze nu ook de aanbieding, maar tegen ons zeiden ze dat we de voetenzak bij hun moeten aanschaffen eerst en dan het geld terug vragen bij Easywalker, alleen dit staat zo niet op de Easywalker site. Iemand hier ervaring mee?

4 jaar geleden

Allemaal bedankt voor de reacties! Het is gelukt..ik heb de voetenzak net als Lies3288 besteld via de website van Easy Walker en kreeg de volgende dag de voetenzak gratis opgestuurd. Echt bijzonder! Blij mee. Maar de informatie die Babypark gaf ( dat je de voetenzak daar zou moeten aanschaffen) klopt dus niet. Dat werd tegen ons ook gezegd.

4 jaar geleden

Reactie op Wilma-21

Allemaal bedankt voor de reacties! Het is gelukt..ik heb de voetenzak net a ...
Ow, bedankt voor de info !!

3 jaar geleden

Ontzettend bedankt voor het delen van de link en code. Zojuist ook gebruik van gemaakt, heel blij met de gratis aanvullende voetenzak! 😃

3 jaar geleden

Reactie op Wilma-21

Allemaal bedankt voor de reacties! Het is gelukt..ik heb de voetenzak net a ...
Super! Heb jij de kassabon nog moeten laten zien. Er staat in de voorwaarden dat je daar een mail van krijgt en die nog moet opsturen ..maar ik heb nog geen mail ontvangen!

3 jaar geleden

Reactie op Loulou2021tg

Super! Heb jij de kassabon nog moeten laten zien. Er staat in de voorwaarde ...
Ik kreeg wel die mail een dag later (stond wel in mijn ongewenste mailbox)

3 jaar geleden

Reactie op willemijn29

Ik kreeg wel die mail een dag later (stond wel in mijn ongewenste mailbox)
Dank!