18 Reacties

4 jaar geleden
Heb die doos ook, maar volgensmij die papier van easy walker weggegooid. Omdat ik al kinderwagen heb😅 kan wel voor zekerheid even kijken morgen.

4 jaar geleden
Ik heb die ook niet in de doos. Wel een folder en op de voorkant staat dat je een gratis voetenzak krijgt bij aankoop van een kinderwagen set. En op hun site moet kijken en de code is: BlijeDoosXEasywalker

4 jaar geleden
Hoi Wilma,
Wij hebben de gratis voetenzak besteld via https://easywalker.com/nl/blije-doos.
Je kunt dan daar de code BlijeDoosXEasywalker invullen en dan een voetenzak bestellen (wij hadden de wagen al in de winkel gekocht). Ze hebben ons de voetenzak toegestuurd, we hoefden niks te laten zien ofzo. Ze kunnen eventueel via e-mail de bon opvragen van de aankoop van je wagen.
Bij ons werkte de code niet via de telefoon maar alleen via de laptop gek genoeg..

4 jaar geleden
Je kon dan dus de EasyWalker gewoon kopen en de zak gratis op laten sturen. Na het volgen van de stappen die ik zojuist beschreef kon je de voetenzak aan het winkelmandje toevoegen en kwam je op 0 euro uit.. sorry beetje lang verhaal geworden 😅

4 jaar geleden
Bij Babypark hebben ze nu ook de aanbieding, maar tegen ons zeiden ze dat we de voetenzak bij hun moeten aanschaffen eerst en dan het geld terug vragen bij Easywalker, alleen dit staat zo niet op de Easywalker site. Iemand hier ervaring mee?

4 jaar geleden
Allemaal bedankt voor de reacties! Het is gelukt..ik heb de voetenzak net als Lies3288 besteld via de website van Easy Walker en kreeg de volgende dag de voetenzak gratis opgestuurd. Echt bijzonder! Blij mee. Maar de informatie die Babypark gaf ( dat je de voetenzak daar zou moeten aanschaffen) klopt dus niet. Dat werd tegen ons ook gezegd.

4 jaar geleden
Reactie op Wilma-21
Allemaal bedankt voor de reacties! Het is gelukt..ik heb de voetenzak net a ...
Ow, bedankt voor de info !!

3 jaar geleden
Reactie op Wilma-21
Allemaal bedankt voor de reacties! Het is gelukt..ik heb de voetenzak net a ...
Super! Heb jij de kassabon nog moeten laten zien. Er staat in de voorwaarden dat je daar een mail van krijgt en die nog moet opsturen ..maar ik heb nog geen mail ontvangen!

3 jaar geleden
Reactie op Loulou2021tg
Super! Heb jij de kassabon nog moeten laten zien. Er staat in de voorwaarde ...
Ik kreeg wel die mail een dag later (stond wel in mijn ongewenste mailbox)

3 jaar geleden
Reactie op willemijn29
Ik kreeg wel die mail een dag later (stond wel in mijn ongewenste mailbox)
Dank!