6 Reacties
één jaar geleden
Wat vervelend dat jullie dochtertje wat kouder aanvoelt. Zolang ze slaapt heeft ze er geen last van denk ik. Misschien even tempen als ze toch nog eens wakker word.
Ik hoop dat je wat gerust gesteld bent.
Groetjes Hillie
één jaar geleden
Hier toevallig ook een slapend kindje naast me na een paar keer huilerig wakker, waarschijnlijk een tandje op komst. Zijn wangen en nek voelen ook niet echt warm aan, maar wel warme handjes en ook zijn rug voelt prima. Hij slaapt eindelijk diep, dus ik laat hem vooral lekker slapen. Dat zou mijn advies voor jou ook zijn. Ze melden zich vanzelf wel als er iets is! Zou wel opletten dat het niet te warm voor je dochter wordt met de verwarming hoger, haar slaapzak en jullie dekens. Zeker als ze tussen jullie in blijft slapen. Dan wordt het een stukje warmer in haar omgeving.
één jaar geleden
Reactie op Syts7
Hier toevallig ook een slapend kindje naast me na een paar keer huilerig wa ...
Dankjewel!! Ja ga ik op letten! Jij ook een goede nacht verder gewenst :)
één jaar geleden
Als mijn baby koorts heeft, voelt haar hoofdje heel warm, maar haar handen en voeten worden ijskoud. Vind het dus altijd lastig af te lezen aan haar lichaam. Ik zou voor de zekerheid tempen wanneer ze wakker wordt tussendoor, maar haar er niet speciaal voor wakker maken. Idd wel even opletten dat ze nu niet te warm wordt.
één jaar geleden
kleine update, ze werd vanochtend lekker warm wakker. Temp 36.4 dus alles goed. Bedankt voor het mee denken! :)