11 Reacties

3 jaar geleden

Dikke trui en wollen rompertje?😊

3 jaar geleden

Als je denkt dat het aan het matras kan liggen kun je een deken of molton aan de onderkant van het matras doen. Dit doen we bij mn schoonmoeder ook. Die heeft de Himavalv van Ikea en is voor ons zoontje te koud

3 jaar geleden

Pyjama broekje aan?

3 jaar geleden

Inderdaad iets onder het matras leggen, dat isoleert.

3 jaar geleden

Wij hebben ook de Himlavav van Ikea. Vannacht werd hij meermaals krijsend wakker, niet te troosten en koud aanvoelend, bleek zijn temp 35.9… dikke pyjama, dikke slaapzak en sokjes helpen onvoldoende. Heb net een dekentje onder het matras gelegd en een extra molton aan de onderkant van het matras. Ben benieuwd naar aankomende nacht!

3 jaar geleden

Heb zelf een wollen onderlegger van de webshop van mijn hemeltje

3 jaar geleden

Wij hebben dat probleem ook. Onze dochter is 9 maanden en slaapt op Aerosleep matras met topper. Ze draagt een romper met lange mouwen en een pyjama. Daarnaast gebruiken wij ipv een dekentje een slaapzak. Wij hebben de winterslaapzak van de Hema met lange mouwen. Toch heb ik het idee dat ze het koud heeft in de nacht. Ik kan niet in haar nek voelen als ze slaapt, want onze smurf wordt daar wakker van. Ik twijfel nu om de topper weg te halen en een molton te gaan gebruiken. Iemand daar ervaring mee op een aerosleep? Ik zou natuurlijk ook nog even kunnen uitproberen om een deken onder de matras te leggen. Ik ben echt een twijfelaar pfff…

3 jaar geleden

100% wol! Een vachtje onder de hoeslaken. Pyjama van wol, kijk op dilling.com of een slaapzak van wol, van alwero?

3 jaar geleden

Ah grappig, hier ook de struggle! Ook Aerosleep matras. Slaapzak 3 TOG. Ben wolkendekentje over slaapzak gaan leggen zodat de kou tegengehouden wordt. Vond het ook eng. Maar heb tot aan de borst ondergestopt, dus niet heel hoog, en dan aan beide kanten onder het bed zodat het strak zit. Het is een gebreid dekentje dus ook al zou hij eronder komen zou hij nog kunnen ademen denk ik. Maar ik check voordat we zelf naar bed gaan en hij ligt heerlijk met armpjes omhoog te slapen. En slaapt weer door! Vannacht alleen romper zonder mouw en romper met lange mouw, geen broekje. Nacht daarvoor wel pyjamabroek. Maar gisteren was warmer dus weggelaten.

3 jaar geleden

Reactie op RomyxR

Inderdaad iets onder het matras leggen, dat isoleert.
Bedoel je dan tussen matras en de topper?

3 jaar geleden

Reactie op Olenka

Bedoel je dan tussen matras en de topper?
Ik weet niet hoe dat precies werkt met een aerosleep, ik geloof daar niet zo in dus geen idee. Maar als je hem tussen die topper stopt gaat de bedoeling van die aerosleep weg denk ik? Dus zou ik hem op de lattenbodem leggen dus onder het matras. En anders idd ertussen dat is warmer.