27 Reacties

4 jaar geleden

Daar zit ik idd ook mee. Welke app of platform gebruik je?

4 jaar geleden

Ik heb wishlistr.com gebruikt! Een andere die ik ken is verlanglijst.online Wat er nu bij mij op staat is bijv mooie houten wagenspanner en speenkoord van Babyzus en servies of bestek van Mushie. Wat staat bovenaan jullie wensenlijst??

4 jaar geleden

De site die ik gebruik is lijstje.nl Deze zet ik ook op het geboortekaartje

4 jaar geleden

Ik heb veel houten speelgoed erop staan, zoals de Grimm's regenboog en een pickler driehoek (voor bijvoorbeeld de vriendengroep die samen legt) Maar ook goedkopere spulletjes die we nu nog niet direct nodig hebben, maar van de zomer pas, zoals een zonnebrilletje of (duurzaam) badspeelgoed. En natuurlijk voorleesboekjes :)

4 jaar geleden

Een houten muziekdoosje vind ik iets wat ik niet snel zelf zal kopen maar wel erg leuk is. Hieronder nog wat inspiratie - houten meetlat (langdurig Kado) - mr starsky poster - oball (ik ben kinderfysio en dit is ideaal om te leren grijpen) - kinder bestek - kinderservies met en zonder zuignap - tuimelaar - nachtlampje En nog meer :)

4 jaar geleden

Mijnverlanglijst.eu gebruik ik

4 jaar geleden

Mooie commode mandjes.. vaak prijzig. Leuk om te krijgen ;) ik gebruik ook mijnverlanglijstje.eu

4 jaar geleden

- moonie (maar die heb ik nu inmiddels al gekregen als zwangerschapscadeau) - bijtringen/speelgoed - baby spa bon (babyfloaten) - badring -done by deer - dinnerset - tasje voor kdv (evt met naam)

4 jaar geleden

Ik gebruik lijstje.nl En heb daar alles ingezet wat ik leuk vind. Zoals bijna alles van done by deer 🙈 Wat ideeën wat fijn is voor mij en wat mijn man lekker vindt. (Sommigen willen niet alleen iets voor de baby doen maar ook voor de vader of moeder)

4 jaar geleden

Ik heb ook wat gepersonaliseerde dingen op mijn lijstje staan: Zoals een houten rammelaar met naam

4 jaar geleden

Reactie op Bobbi-B

Een houten muziekdoosje vind ik iets wat ik niet snel zelf zal kopen maar w ...
Interessant, heb je nog meer verantwoorde speelgoed tips naast de Oball? 😊

4 jaar geleden

Boekjes Siliconen slabber alvast Bestek met naam Kleertjes vanaf maat 62 Pyamatje Babyspa kadobon Kadobonnen van bepaalde winkels Fietsstoeltje Mijlpaalkaarten Buiktrainer Rammelaar Tuimelaar Sneakertjes al in een wat grotere maat Naif badschuim Etcetera Gebruik lijstje.nl

4 jaar geleden

Reactie op si0bhan

Interessant, heb je nog meer verantwoorde speelgoed tips naast de Oball? 😊 ...
Wat leuk dat je dat vraagt! Voor elke leeftijdscategorie natuurlijk heel veel ;) maar een boekje met kleuren en patronen vinden baby’s ook ontzettend leuk en zo kan je goed de buikligging oefenen. https://www.mamaloesbabysjop.nl/baby-ziet-kijkboek-met-spiegeltje-0590?gclid=Cj0KCQiAk4aOBhCTARIsAFWFP9Gv1vOClf3srtiuWrMPdbTvSIcBB84eiIWL05mjGbzknCdS4tC4or4aAtXEEALw_wcB En ik zou eerder kiezen voor een activiteitenkussen om buikligging te stimuleren dan bijvoorbeeld een babygym. https://babyplus.nl/product/done-by-deer-activiteitenknuffel-croco/?attribute_pa_kleur=croco-green&dfw_tracker=38070-woocommerce_gpf_99503&gclid=Cj0KCQiAk4aOBhCTARIsAFWFP9FLI_ced5OfK6Y4ecJJZxmI3uE4QhKwkyFURJBoNixlUzVpqLcc8SkaAizuEALw_wcB

4 jaar geleden

Reactie op Bobbi-B

Wat leuk dat je dat vraagt! Voor elke leeftijdscategorie natuurlijk heel v ...
Een activiteitenkussen of activiteitenknuffel?

4 jaar geleden

Ik heb het volgende erop staan: - Boxkleed (ik heb er zelf 1 gekocht dit is een 2de) - loopwagentje - fotoshoot voor nieuwe gezin - Babyfoon zonder camera met groot bereik (we hebben er zelf 1 met camera maar daar kan ik niet mee naar de buren qua bereik) - Boxspeelgoedzak En nog wat kleine dingen: - Slabbertjes - Gipsafdruk voor handje - hydrofiele luier xl

4 jaar geleden

Welke duurdere dingen hebben jullie erop staan? We hebben een aantal mensen die een wat groter cadeau willen geven maar ook weer niet een buggy-groot of zo. Meer in de 100-150 euro range.

4 jaar geleden

Reactie op Truusvdv123

Een activiteitenkussen of activiteitenknuffel?
Wordt gebruikt voor hetzelfde over het algemeen dus maakt niet veel uit. Als je het Googlt komen er ook paar dezelfde items naar boven 😄

4 jaar geleden

Reactie op CuckooBlue

Welke duurdere dingen hebben jullie erop staan? We hebben een aantal mensen ...
De duurste dingen die ik erop heb staan zijn een loopwagen en een ballenbak van Meow Baby. De ballenbak is een groot succes bij vrienden haha dus vandaar dat ik m ook erop heb

4 jaar geleden

Reactie op Bobbi-B

Wordt gebruikt voor hetzelfde over het algemeen dus maakt niet veel uit. Al ...
Dankje!