23 Reacties

4 jaar geleden

Hey, wij moesten vandaag overschakelen van nan ar naar nan complete comfort. Doktersadvies. Ze heeft nu 2 flessen gehad van de nieuwe melk en dat ging hier super goed. Hopelijk lukt het bij jullie ook!

4 jaar geleden

koop jumbo is precies het zelfde alleen andere verpakking.

4 jaar geleden

Ik ben overgestapt op die van de albert heijn. Maar we gaan het allemaal voelen zit ook spul uit oekraiene in. Mij dochter heeft 1 dag krampen gehad

4 jaar geleden

Bij ons gelukkig (nog) niet en lagen de schappen vandaag nog vol, maar nu ik dit lees wil ik morgen weer naar winkel 😅

4 jaar geleden

Weet je ook waarom het nietbleverbaar is? Ik word er beetje kriegel van, eerst de luiers van kruidvat overal niet leverbaar, doordat er iets mis mee was, nu dit

4 jaar geleden

Reactie op Nienn89

Weet je ook waarom het nietbleverbaar is? Ik word er beetje kriegel van, ee ...
Dit is waarom de luiers er even niet waren

4 jaar geleden

Reactie op Nienn89

Weet je ook waarom het nietbleverbaar is? Ik word er beetje kriegel van, ee ...
Omdat er grondstoffen inzitten dienuit oekraiene komen dus word het lastiger te krijgen. Was al voorspeld en gezegt ook op bet nieuws

4 jaar geleden

Wij zijn geswitched na nutrilon ons zoontje heeft er weinig tot geen last vsn gehad

4 jaar geleden

Toen ik dit las, net gelijk maar naar de winkel gegaan. Schap stond nog vol. Gelijk uit voorzorg maar 3 pakken meegenomen, kom ik een heel end tot ze 6 maanden is

4 jaar geleden

Hier net ook uit voorzorg maar een aantal pakken gehaald maar er was nog wel op voorraad :) maar kan even vooruit weer

4 jaar geleden

Hier stonden ze ook nog vol maar wel dicht op datum en helemaal kapotte pakken dus echt laatste van laatste kijk goed naar de datums. Eetste wat ik kocht was 2.5 jaar goed nu zijn ze nog geen 4 maanden goed.

4 jaar geleden

Reactie op Manon29

koop jumbo is precies het zelfde alleen andere verpakking.
Hier zitten suikers aan toegevoegd. Zelf gebruik ik AH

4 jaar geleden

Hier zitten suikers aan toegevoegd. Zelf gebruik ik AH
Ik ook heel fijn die blikken

4 jaar geleden

Bij ons was er inderdaad ook niks meer te krijgen, ben maar overgestapt op nutrilon de helft duurder maar hopelijk kan ik dit gewoon nog overal krijgen straks …

4 jaar geleden

Ik heb gewoon online kunnen bestellen

4 jaar geleden

Hier in Den Haag ook.

4 jaar geleden

Ze gaan per volgende week met 2 euro omhoog! Alle huismerk voeding gaan van 6.99 naar 8.99 vandaar slechte leveringen

4 jaar geleden

Ze gaan per volgende week met 2 euro omhoog! Alle huismerk voeding gaan van ...
Hoe weet je dit?

4 jaar geleden

Als er iemand Kruidvat voeding maat 1 wilt dan mag dat gratis bij mij opgehaald worden. Een pakje dicht en een iets uit gebruikt maar met goede datum. In Capelle ad IJssel

4 jaar geleden

Je baby moet hier inderdaad aan wennen, dit kan wat krampjes veroorzaken. Nutrilon is ten alle tijden te verkrijgen bij meerdere verschillende winkels. Daarom heb ik daar ook voor gekozen, om dit te voorkomen.