11 Reacties

één jaar geleden

Hier staat hij al enkele maanden recht, we dachten zelf dat hij al lang zou stappen, maar helaas. Kruipt heel snel. Hij stapt met stoelen, maar alleen nog niet. De kindjes doen alles op hun eigen tempo, hoe graag wij het ook zouden willen. ♥️

één jaar geleden

Reactie op Hamerke

Hier staat hij al enkele maanden recht, we dachten zelf dat hij al lang zou ...
Hier precies het zelfde alle stoelen gaan door de kamer zelfs de kinderstoel... Lopen komt van zelf wel ☺️

één jaar geleden

Hier een kindje dat al een bijna een maand kan staan. Maar nog niet 1 stapje heeft gezet. Het komt als het komt!

één jaar geleden

Ik ging mij ook veel vergelijken, maar toen kwam ik erachter dat mijn dochter( net 1 geworden) bezig was met anderen ontwikkelingen( brabbelen, fijn motoriek etc) en nog niet zo zeer met lopen en zo heb ik rust gekregen.

één jaar geleden

Lief dat je zo’n aanmoedigend berichtje plaatst. Ik ben benieuwd wat bij jullie precies de verwachting was. Dat een kindje met 1 jaar los loopt? Of langs de bank loopt terwijl die zich vasthoudt? Ik vraag het omdat ik eerlijk gezegd niet perce dacht dat kindjes met 1 jaar los horen te lopen.

één jaar geleden

Zo herkenbaar.. Stiekem ben ik onbewust misschien meer aan het vergelijken dan ik eigenlijk wil / zeg... Lief dit. ❤

één jaar geleden

Erg herkenbaar...onze meid is nu 13 maanden. Kan goed zitten en tijgeren. Maar niet kruipen, optrekken of laat staan lopen. Ze is in de fijne motoriek en kletsen wel goed. Maakt me vaak onzeker dat ik foto's of video's van vriendinnen zie met hun kleintje en zij nog niet zover is.

één jaar geleden

Lief! Heel herkenbaar ook. We moeten het idd loslaten, trots zijn op ons kind en ons kind tijd en ruimte geven op te ontwikkelen ❤️

één jaar geleden

Helemaal waar wat je schrijft! Misschien helpt het om te horen dat zelfs deze mama - met een kindje dat wel al los loopt - ook onzeker kan zijn!Ik betrapte me er op dat ik een tijdje heb vergeleken en onzeker werd over haar spraak ontwikkeling. Maar idd dat is nergens voor nodig! 🙏🏼😘

één jaar geleden

Hier trekt ze zich al zelf op tot staan vanaf 8 maanden, en loopt vanaf bijna 11 maanden al achter een loopkarretje. Nu bijna 13 maanden maar ze loopt nog steeds niet los, en staat ook nog niet los. Maak me er soms wel wat druk om, dus dit bericht is wel even goed om te lezen ❤️

één jaar geleden

Wat lief! Mijn kindje is 13 maanden en heeft 3 x gestaan aan tafel. Dat was een maand geleden. Ze lijkt geen haast te hebben. Mijn man kan niet wachten totdat ze staat, maar ik vind dat ze haar tijd moet nemen. Ik vind het daarom lief dat je een berichtje stuurt om mama's gerust te stellen. Bedankt!