21 Reacties
4 jaar geleden
Helemaal herkenbaar Martine. Ik zit op 41+4, dus hebben al wel een plan voor inleiden, ballon plaatsen etc! Maar ik heb het ook al 2 weken, soort van in je eigen bubbel. Geen zin in mensen, honger, maar op normale tijden geen honger. Muf en afwezig zijn. Het hoort er denk ik allemaal bij 🤐succes jij ook met de laatste loodjes. Het wachten duurt ook lang ;)
4 jaar geleden
Heel herkenbaar, ik ben morgen 40 weken zwanger en heb ook nergens zin in. Ook erg moe, misselijk en hoofdpijn. Wachten duurt lang… succes nog met de laatste loodjes!
4 jaar geleden
We lopen tot op de dag gelijk en ik herken echt precies alles wat je zegt. Ik probeer hoe lastig ook echt een ritme te creëren. Ik sta 08:30 op, ontbijten, douchen + stukje huishouden. Dan lekker een kop thee drinken met wat lekkers. Serie/film kijken of in t huis rommelen. Vaste tijd lunchen of ik nou trek heb of niet… verder iets voor mezelf doen (met mooi weer eventueel even een wandelingetje maken) wel met oortjes in 🤪. Dan weer even relaxen met thee en wat lekkers en dan komt man lief weer thuis. Ik heb elke avond hoofdpijn.. zodra k ga liggen beginnen m’n oren te gloeien en opeens bam knallende hoofdpijn.. Snachts 100000x wakker…. Ik zie alleen mijn moeder en 2 beste vriendinnen nog en aan meer mensen heb ik ook echt geen enkele behoefte 🙈
4 jaar geleden
Reactie op Kayleigh_xx
We lopen tot op de dag gelijk en ik herken echt precies alles wat je zegt. ...
Fijn dat ik niet de enige ben :-) ik ben vanochtend toch gaan zwangerschapszwemmen en dat heeft me wel goed gedaan, het geeft wat structuur aan m'n dag. Het is de kunst om per dag te bekijken, elke dag voorbij is er weer 1: en het zijn er niet zoveel uiteindelijk.
4 jaar geleden
Reactie op Kayleigh_xx
We lopen tot op de dag gelijk en ik herken echt precies alles wat je zegt. ...
Jeetje, maar je maakt dan ook een lange dag! Slaap je nog in de middag? Ik sta pas tegen 10.00 uur op, dan douchen en aankleden, ontbijten, wat dingen in de huishouding. Vervolgens lunch, nog huishouding/ ontspanning als puzzelen of serie kijken en dan rond 15.00/ 15.30 moet ik écht weer dik een uur of langer slapen of in ieder geval op bed in het donker liggen. Dan rustig eten voorbereiden en de avond in. En dan rond 21.30/22.00 weer naar bed. De ene nacht gaat beter dan de andere, maar slaap ook niet geweldig door het vele plassen en moeten draaien van de kramp en pijn in de heup waar ik op lig.
Ik zou je aanraden om tussen de middag nog wat slaap te pakken, denk dat die hoofdpijn dan ook uitblijft of in ieder geval een stuk minder is. Klinkt alsof je nu toch een beetje oververmoeid bent! 🍀
4 jaar geleden
Hier eigenlijk hetzelfde ritme als anders. Dochter tussen 6 en 7 wakker. Opstaan, wasje aanzetten, aankleden, eten maken voor school en dochter, dochter helpen aankleden ( anders duurt het te lang. ) dan tanden poetsen, en naar school brengen. Vanuit school supermarkt, daarna thuis de boel doen. Smiddags proberen ff te rusten. Om 15u dochter halen, 16.30 koken en om 18u met zn allen douche. 21u of eerder op bed.
In het weekend eigenlijk een soort van hetzelfde behalve naar school heen en weer rijden.
4 jaar geleden
Reactie op NathalieMir
Jeetje, maar je maakt dan ook een lange dag! Slaap je nog in de middag? Ik ...
Jaa hele lange dagen maar wel met veel rust en ontspanningsmomenten! Slapen overdag lukt helaas niet… Maar ik vergeet te zeggen ik lig al rond 19:30 op bed en 22:00 ga ik slapen 🍀. En soms lig ik de gehele dag in bed als k nergens zin in heb 🙈
4 jaar geleden
Reactie op MdeB2
Hoe is het nu bij jou?
Hoi, zo even laat antwoord je raad al wat er is gebeurd intussen haha ik ben bevallen. Vrijdag naar ziekenhuis gegaan, wilde ballon inbrengen en dat is mislukt. Het is een heeeeel lang verhaal, die ik je ga besparen. Uiteindelijk zaterdag om 21.21 is onze zoon met een spoedkeizersnee geboren. Mama heeft zenuwpijn overgehouden aan een verkeerd gezette ruggenprik, maar onze kerel doet t geweldig en daar geniet ik vollop van
4 jaar geleden
Reactie op Moniekvd
Dankjewel ik ben dolgelukkig met onze zoon dus al t negatieve is zo vergete ...
Gelukkig dat je dolgelukkig bent, heerlijk. Hier is 't nog stil. 40+6 nu. Ene dag maak ik me niet druk, de andere dag ben ik enorm gefrustreerd. Heb nachten met veel indalingsweeen of voorweeën, voel het hoofdje nu heel laag al zitten vanbinnen. Morgen komt de vlk toucheren, kijken wat de stand van zaken is.evt dan strippen en anders dinsdag. Daarna plan voor nogmaals strippen, ballon plaatsen, vliezen breken thuis, en als laatste optie inleiden (iets wat ik echt niet wil, dit geeft me nu de meeste spanning en frustratie).
4 jaar geleden
Reactie op MdeB2
Gelukkig dat je dolgelukkig bent, heerlijk. Hier is 't nog stil. 40+6 nu. E ...
Ach meisje... Ik snap je volkomen. Er liggen dus dezelfde plannen die ze voor mij hadden. Ik hoop Zo hard met je mee dat het niet nodig is. Ik heb tot 41+6 rondgelopen dus er is nog kans voor je💪. En hoe t ook loopt ( klinkt cliché maar echt geloof mij) zodra je je kindje hoort en ziet, is ALLES goed. Ik geloofde daar namelijk niet in,daar ik super nuchter persoon ben 🤔. Zet hem op en als je graag wil weten of horen over de ballon t strippen t inleiden, vraag raak ! Sterkte 🍀
4 jaar geleden
Reactie op Moniekvd
Ach meisje... Ik snap je volkomen. Er liggen dus dezelfde plannen die ze vo ...
Dankjewel hoor.. Lief. We wachten het af, probeer me te focussen op dat het ook gewoon spontaan kan beginnen zonder al deze acties. Het loslaten is nu al begonnen 🚼.. Ik heb er geen invloed op, helaas.