9 Reacties
23 dagen geleden
Reactie op MevrJo
Mag ik ruilen? Ons zoontje slaapt al een paar maanden niet meer smiddags. I ...
Ahh ja dat kan ik helemaal snappen! Ben ook zo blij hiermee. Zal moeten wennen als het over is..
23 dagen geleden
Reactie op Heusi
En hoe laat gaat ze dan weer slapen? Hier nog 1,5 uur. Tijdje ging het wat ...
Meestal 8 uur, soms wat later. Ze gaat wel altijd om 7 uur naar boven. Ze kletst dan wat in bed en luistert klassieke muziek 🥰
23 dagen geleden
🙋🏼♀️ hier slaapt hij tussen de 2 en 3 uur overdag. ‘s avonds ligt hij er tussen 7 uur en half 8 in. Slaapt tussen half 8 en 8 uur en wordt tussen 7 en half 8 in de ochtend weer wakker.
Hij is al vanaf zijn geboorte een echte slaapkop. Zit ook geen moment stil, dus kan me ook wel voorstellen dat hij vermoeid is haha
19 dagen geleden
We mogen in onze handen klappen dat we goede slapers hebben.
Onze dochter gaat rond 12:30/13:00 slapen en wordt rond 15:00/15:30 wakker. Om 19:00 geeft ze zelf aan dat ze moe is en naar boven wilt voor avondritueel.
Op kdv slaapt ze echter niet in de middag. Dit zorgt er wel voor dat ze bij thuiskomt om 18:30 al aangeeft dat ze moe is. Beide keren slaapt ze tot 07:00
19 dagen geleden
Wij kappen 'm wel af na een uur anders is het 's avonds bal. Maar meestal slaapt ze niet meer.
16 dagen geleden
Hier sliep ze ook altijd ruim 2,5 uur en vorige maand is ze er abrupt mee gestopt😅. Wel slaapt ze ‘s avonds nu meteen als we haar op bed leggen ipv dat ze nog een uur ligt te zingen haha