14 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben hem gekocht , puur ook Het gemak , doekje er overheen en schoon . Geen hoezen wassen en dergelijke ! We gaan hem hopelijk over een paar weken gebruiken 😍

4 jaar geleden

Reactie op diana1506

Wij hebben hem gekocht , puur ook Het gemak , doekje er overheen en schoon ...
En als t plast dan loopt die schuin af dus gaat t niet in t nekje .

4 jaar geleden

Wij hebben hem ook hoor. Geen geschuif over de commode. en gezeur met hoezen die steeds vies en nat zijn. Is gewoon ideaal. Je droog het zo af en kan het gemakkelijk schoonhouden:)

4 jaar geleden

Ook gekocht. Op Marktplaats, maar als die daar niet was had ik hem nieuw gekocht. Leek mij echt ideaal en vind het er ook wel mooi uitzien! Beweegt inderdaad geen kant op door de noppen aan de onderkant. Denk wel dat ik er alsnog altijd een handdoekje of doek op leg.

4 jaar geleden

Wij twijfelen hier ook aan, vind 'm vooral erg duur. Nu zag ik laatst dat we too ook zoiets heeft, tenminste wat ik er online uit begrijp. Baal ervan dat de winkels dicht zijn om te kijken hoe deze eruit ziet en voelt. Iets voordeliger namelijk. https://www.babypark.nl/we-too-waskussen-donker-groen.html

4 jaar geleden

Wij hebben deze 3 jaar geleden aangeschaft voor onze eerste, ben er super blij mee. Nooit een hoes hoeven te wassen, stevig maar toch zacht en schuift niet.

4 jaar geleden

Wij twijfelen hier ook aan, vind 'm vooral erg duur. Nu zag ik laatst dat w ...
Ja idd zoiets wil je voelen en zelf bekijken.. Babypark doet aan videobellen advies geven. Zal niet hetzelfde zijn maar toch iets beter dan niets...?

4 jaar geleden

Super leuk voor iedereen die het heeft aangeschaft! Hopelijk hebben jullie er veel plezier van met jullie kleine wondertje...👍🏼🥳😭 Ik ben denk ik ook overtuigd om deze aan te schaffen 🤭😬

4 jaar geleden

Wat een bedrag, dat ga ik daar echt niet aan uitgeven. Maar het mooie is, je moet je geld uitgeven aan wat voor jou werkt en wat het voor jou waard is. Ik heb bijvoorbeeld mijn geld juist wel weer uitgegeven aan een luieremmer en een draaibare autostoel, dat vinden anderen weer te duur.

4 jaar geleden

Het ziet er wel heel mooi uit maar je hoeft over een ‘normaal’ verschoonkussen ook geen hoes te doen hoor! Doek erop werkt ook prima. Die was je gewoon met de kleertjes/beddengoed mee dus ik snap dat punt over het uitwassen ook niet echt. Het lijkt me dus meer een afweging of je het mooi genoeg vindt om extra geld aan uit te geven

4 jaar geleden

Wij hebben hem ook gekocht. Ik vind het heel fijn aanvoelen. Zacht materiaal en gemakkelijk schoon te houden (denk ik, nog geen ervaring 🤪). Blijft ook stevig op de commode liggen. Wel duur idd, maar dat is een afweging die je moet maken.

4 jaar geleden

Ik wilde deze ook graag. Maar wow wat prijzig. Mijn vriendin gebruikt deze nu een jaartje en legt er nog altijd doeken op, anders best 'koud'? Dus je blijft toch wel wassen... of vooral in t begin met een klein babytje.

4 jaar geleden

Wij hebben m ook gekocht! Ook juist vanwege het gemak! Afgelopen weekend voor het eerst gebruikt voor het kindje van vrienden, super goed bevallen. Hopelijk over een paar weken wat intensiever voor onze eigen man 👶🏻💙

4 jaar geleden

Wij hebben hem Zelf gekocht met de eerste zwangerschap naar mijn mening een echte aanrader. In het slechte geval als je wil dat je kindje toch wat zachter ligt konden we altijd een tetra doek er onder leggen want soms kan het wat koud aanvoelen nu met de tweede zwangerschap heb ik nog steeds geen spijt hij blijft er ook uitzien als nieuw. Zou zelf geen andere meer willen 🙂