7 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben een ledikant, tegen de tijd dat wij het meegroei bed zouden gaan gebruiken wil ik een compleet andere kamer :)
4 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor een ledikant van 60x120. Hebben ook getwijfeld aan een meegroeibed.
Voordelen van een meegroeibedje vonden wij dat je er langer mee kan doen, en makkelijker kan variëren aan waar je kindje aan toe is. Je hoeft niet meteen een nieuw bed te kopen maar kan steeds een kleine aanpassing doen wat het wennen makkelijk maakt, gok ik geen idee want het is ook onze eerste.
We hebben voor de 'gewone maat' gekozen omdat we geen gebruik maken van een wieg en de mini baby anders zo verloren in dat grote bed ligt (getest met een leen-baby van vriendin in de babywinkel, haha). Dus dan maar de 60x120. Verder hadden ze van het bedje wat wij wilde de grotere alleen met lades eronder wat ik te lomp vond ogen.
Als de mini baby daar te groot voor wordt kijken we wel of we nog een peuterbed aanschaffen of meteen een 90x200 bed.
4 jaar geleden
Kan het meegroei ledikant ook omhoog?
Ik had bij mijn eerste kindje een bedje wat niet hoog gezet kon worden.
Het werd een keizersnee, en kon daardoor niet goed bukken om haar uit haar bedje te pakken.
Dus heeft ze de eerste 2 weken in de kinderwagen geslapen.
4 jaar geleden
Wij hebben dit ledikant. Als ze hier uit is word het gewoon een 1pp bed. Bij de jongens ook gedaan. Zo zonde van me geld voor 3 maten matrassen straks kopen. Oudste heeft tot 2.5 in ledikant gelegen en (nu) jongste tot dik 3 of 3.5 jaar