5 Reacties

één jaar geleden

Slaapt ze door in de nacht of wordt ze ook veel wakker? Onze dochter beweegt door de nacht heen ook regelmatig, maar slaapt goed door. Voorheen werd ze wel regelmatig wakker, toen heb ik een gevouwen hydrofiele doek over haar heen gespannen onder haar armpjes. Toen kon ze niet gemakkelijk rollen en sliep ze heel rustig door.

één jaar geleden

Ja ze slaapt wel redelijk goed door. Heb wel altijd een lakentje over haar heen, maar ze doet er alles aan om zich los te wurmen en te gaan woelen en draaien 😅.

één jaar geleden

Begin van de avond leggen we onze dochter wel in haar eigen bedje en als ze op een gegeven moment wakker word als we zelf ook in bed liggen (ergens tussen 12 en 3 word ze normaal gesproken wakker dan), leg ik haar tussen ons in en slaapt ze heerlijk verder. Ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat onze nabijheid de reden hiervoor was ipv dat onze bed lekkerder ligt - ik heb de dutjes overdag niet in onze bed geprobeerd (hebben geen camera op onze babyfoon dus vind het een beetje spannend). Ik las wel ergens terug dat iemand de ledikant had overgeslagen en meteen overging naar een peuterbed - aangezien dat je dit op een gegeven moment toch moet aanschaffen misschien wel een poging waard? Hier vinden we het wel gezellig dat ze tussen ons in ligt maar snap ook dat anderen misschien dan minder goed slapen

één jaar geleden

Reactie op Lon205

Begin van de avond leggen we onze dochter wel in haar eigen bedje en als ze ...
Dit herken ik wel, ze vind het ook lekker om tussen ons in te liggen. Maar dit gebeurd bijna nooit, omdat we een heel klein bed hebben (1,40m😩). Dus hier geniet ze vooral van ons bed als we er niet in liggen haha. Mocht ze in de nacht echt wakker worden, leggen we haar wel bij ons. Maar in principe slaapt ze gewoon de hele nacht door, ook in haar bed. T is alleen dat ze wel super onrustig slaapt en in ons bed (zonder ons dus), niet. Of zou het toch misschien het idee zijn van dat ze weet dat het ons bed is? En ons ruikt? Geen idee.. maar een peuter bed is misschien wel een idee ja! Nog niet aan gedacht.

één jaar geleden

Reactie op Kristianne vdb

Dit herken ik wel, ze vind het ook lekker om tussen ons in te liggen. Maar ...
Ohhh nou het zou opzicht kunnen, jullie bed ruikt wel sterk naar jullie natuurlijk. Maar misschien is ze daar ook warmer? Als het wel om een comfortabeler matras gaat, zouden jullie natuurlijk al de matras voor een peuter bed kunnen kopen en dit gewoon op de vloer doen van haar slaapkamer en kijken of ze inderdaad daar beter slaapt overdag? Wel lastig om er achter te komen waar het precies aan ligt!