6 Reacties

3 maanden geleden

Heb haar ook even getempt , ze heeft 38.2

3 maanden geleden

Toevallig buikgriep (gehad), dan kan je dit soort ontlasting krijgen. Zou ook zeker deze foto delen met je huisarts. Maar gezien de koorts denk ik, dat het een onschuldig buikgriepje is.

3 maanden geleden

Ik zou voor de zekerheid wel ff contact opnemen en ook volgende luiers ff goed in de gaten houden.

3 maanden geleden

Hebben wij hier ook gehad. Buikgriep en wat koorts. Genoeg blijven drinken.

3 maanden geleden

Heeft mijn dochter ook gehad, waarschijnlijk is het een virus of bacterie in de darmen (buikgriep). Als je het niet vertrouwd even naar de huisarts maar is vaak onschuldig

3 maanden geleden

Deze kleur ook gehad vorig jaar febr met ons zoontje. In t ziekenhuis zeiden ze: ow, maar dit is geen witte/kleurloze poep hoor. Terwijl wij met foto’s online en beschrijving wel tot die conclusie kwamen. Hij had toen ook een fikse buikgriep, met spugen en veel dunne vieze poepluiers. Zijn thuis toen al begonnen met ORS maar na een paar dagen toch nog eens aan de bel getrokken en uiteindelijk een middagje kinderafdeling. Was niks ernstigs, maar wij voelden ons niet goed bij zijn staat. Als je het niet vertrouwd, er meer van dit soort luiers komen of je kindje minder fit wordt, even overleggen met de huisarts. Als ze spugen/diarree hebben; ORS.