12 Reacties

één jaar geleden

Hier zijn de foam badstickers van little dutch en badkrijtjes een grote hit!

één jaar geleden

Badkrijtjes zijn hier ook een grote hit. Er gaat geen douchebeurt (of bad) voorbij zonder dat ze erom vraagt.

één jaar geleden

Little dutch knikkerbaan voor in bad is super leuk

één jaar geleden

Gieter, emmer, schepje!

één jaar geleden

Badkrijtjes nog nooit van gehoord. Leuke tips wel ook die knikkerbaan. Gieter etc is altijd goed, maar ik zoek een keer wat anders

één jaar geleden

Wij hebben deze (van Yokidoo), blijft prima plakken en wordt elke keer mee gespeeld 😊

één jaar geleden

Reactie op Jellyfish

Wij hebben deze (van Yokidoo), blijft prima plakken en wordt elke keer mee ...
Hallo, vraagje hierover. Wij hebben deze ook, maar onze jongen slaagt er niet in om zelfstandig te knijpen in de sproeier. Is nogal stug. Blijft dat zo?

één jaar geleden

Reactie op Kims2022

Badkrijtjes zijn hier ook een grote hit. Er gaat geen douchebeurt (of bad) ...
Heb je toevallig een linkje?

één jaar geleden

Deze doet het ook goed bij onze jongen; https://www.bol.com/nl/nl/p/janod-badspeelgoed-tacti-basket/9200000132563584/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9200000132563584&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAm4WsBhCiARIsAEJIEzXgWrxXjQ0isovIk7Ra61fhiG7gw6bT-3PZKmYAP9uj8NbaJIcwzaQaAriOEALw_wcB

één jaar geleden

Reactie op Febbaby1

Heb je toevallig een linkje?
Wij hebben deze, maar je hebt ook nog andere merken. https://www.bol.com/nl/p/munchkin-badspeelgoed-5-bath-crayons-krijtjes-voor-in-bad/9200000022866187?referrer=socialshare_pdp_androidapp

één jaar geleden

Reactie op Sabineke

Hallo, vraagje hierover. Wij hebben deze ook, maar onze jongen slaagt er ni ...
Oh, dat kan mijn zoontje ook nog niet hoor, komt vast wel als hij ouder is. Ik positioneer meestal één van die bakjes onder de lopende kraan, en die sproeier is leuk voor erbij, daar speel ik dan mee voor hem 😊

één jaar geleden

Reactie op Jellyfish

Oh, dat kan mijn zoontje ook nog niet hoor, komt vast wel als hij ouder is. ...
Ok, bedankt! Dacht dat het aan ons lag 🤓