15 Reacties

3 jaar geleden

Hier een activiteitenbord van Liliputiens, dat vindt mijn zoontje nog steeds leuk. Verder een bal, en een plastic spiegel.

3 jaar geleden

Deze kubus heeft mijn dochter veel plezier van in de box. Blijft ook lang leuk denk ik ☺️

3 jaar geleden

Hebben een activiteitenbord van Hema hangen. En is gek van een maatschepjes van de melkpoeder en zn stapelbekers (ook hema). Een vliegenmepper en kunststof lepel (je weet wel voor in de wok), zorgen ook gegarandeerd voor speelplezier!

3 jaar geleden

Deze kubus heeft mijn dochter veel plezier van in de box. Blijft ook lang l ...
Deze hebben wij ook, maar ik laat hem niet meer in de box. Dan klimt ze er zo uit 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Lily12

Deze hebben wij ook, maar ik laat hem niet meer in de box. Dan klimt ze er ...
Niet zo'n slimme tip dan van mij 😅 mijn dochter is niet zo gedreven in ontsnappen gelukkig 😂

3 jaar geleden

Wij hebben er van alles in liggen.. pop, boekjes, beker water, knuffel, vtech dieren en boekje, tamboerijn 😁👍🏻 Ze pakt op het moment zelf waar ze zin in heeft :) ze ligt vaak te lezen of hele spellen met de pop. En nu er een beker water in de box ligt drinkt ze ook veel meer water omdat het makkelijk te pakken is

3 jaar geleden

Deze kubus heeft mijn dochter veel plezier van in de box. Blijft ook lang l ...
Ah ja die heeft mijn zoontje ook! Alleen dan de Bumba versie… nog steeds spijt van de aankoop 🥲😂

3 jaar geleden

Reactie op Lot4

Wij hebben er van alles in liggen.. pop, boekjes, beker water, knuffel, vte ...
Aww cute ☺️ Fijn dat ze zich zo goed kan vermaken!

3 jaar geleden

Ik heb uiteindelijk een stoffen pop van Little Dutch gekocht (heeft ie zelf uitgezocht 😄) en een vormen ding kever geval 😅 .. dit ding ⬇️

3 jaar geleden

Deze is al lang favoriet hier. Ook ideaal als je een stuk moet rijden of in een restaurant.

3 jaar geleden

Reactie op freumpie

Deze is al lang favoriet hier. Ook ideaal als je een stuk moet rijden of in ...
Die zie ik vaak voorbij komen en lijkt me echt iets voor onze kleine peuteraar… waar heb je hem gekocht, want ik zie alleen maar van die vage webshopjes…

3 jaar geleden

Reactie op Heusi

Die zie ik vaak voorbij komen en lijkt me echt iets voor onze kleine peuter ...
Van zo’n vage webshop😅 geen idee meer waarvan. Op insta geloof ik van een reclame. Maar t is echt een leuk ding. En onverwoestbaar

3 jaar geleden

Reactie op Heusi

Die zie ik vaak voorbij komen en lijkt me echt iets voor onze kleine peuter ...
Aliexpress of Amazon, zoeken op Montessori Ufo