19 Reacties

4 jaar geleden

Dit bericht is verwijderd
Zo is ook zeker jouw naam uit voortgekomen

4 jaar geleden

https://wehavekids.com/baby-names/200-Chinese-Baby-Girl-Names Misschien kan je hier iets tussen vinden? En anders op een alternatieve site zoeken? Wel mooi een chinese naam! 😊

4 jaar geleden

Dit bericht is verwijderd
Wat een nare reactie, Hollandse humor ten top of niet?

4 jaar geleden

Wil je echt een chinese naam ? Ik werk op een kinderdagverblijf en heb wel kindjes met Aziatische afkomst maar niet met een typische chinese naam misschien. Wij hebben een Lucie, Livia, Elena, Alina. Weet niet of je dat iets vind en of je er iets aan hebt. Anders misschien even op Google kijken naar echt chinese namen?

4 jaar geleden

Heel erg blij met je tip, hele mooie namen gezien op de site 🙂

4 jaar geleden

Reactie op Suus2505

Wil je echt een chinese naam ? Ik werk op een kinderdagverblijf en heb wel ...
Ook leuke namen ja, we willen echt een chinese naam en daar doe ik dan nog bijbelse namen bij. Heel erg bedankt 🙂

4 jaar geleden

Pff zullen we geen racistische reacties plaatsen aub 🙏

4 jaar geleden

Mei of Ming 🥰

4 jaar geleden

Ik vind Mulan erg mooi, en is hier ook wel weer bekend maar vind het een prachtige naam. Leuk dat jullie een Chinese naam willen. Veel plezier met zoeken

4 jaar geleden

Op de zwanger+ app staan ook veel namen van meerdere afkomsten mischien een kijkje nemen ? Kun je ook nog per dag/week dingetjes over de zwangerschap lezen 🥰
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Reactie op Annonymous

Op de zwanger+ app staan ook veel namen van meerdere afkomsten mischien een ...
Ga ik doen, dank je wel voor de tip 🙂

4 jaar geleden

Ik vind Mulan erg mooi, en is hier ook wel weer bekend maar vind het een pr ...
Ja Mulan is zeker een mooie naam, dank je wel 🙂

4 jaar geleden

Reactie op Sifra78

Mei of Ming 🥰
Dank je wel 💖

3 jaar geleden

Yulin

3 jaar geleden

Linn

3 jaar geleden

Reactie op Ukk

Yulin
Of Fay is ook leuk

3 jaar geleden

Aimei (Chinese spelling) of in het NL Aimee. Betekent liefde/beauty. Ik ben ook su/hindoestaans en mn vriend chinees en we verwachten ook een meisje :-)! Zoek nog een tweede naam wat misschien chinees kan zijn.

3 jaar geleden

Luci is ook mooi