12 Reacties

één jaar geleden

Little people speelgoed! En ze speelt heel veel met het keukentje. Hier krijgt ze een speelbak met rijst en attributen. Ze is ook non stop druk in de weer met kastanjes en eikels in bakjes en bekers aan het doen, dus denk dat dit ook een grote hit is 🥰

één jaar geleden

Sorteerboom van grimms is hier heel populair. Echt super lang mee bezig en onwijs hard lachen erom 😹 en we hebben een huisje van Sylvanian families gekregen, een huisje met een keuken, bedje, tafel en stoelen met een konijntje erbij. Daar speelt ze echt uren mee.

één jaar geleden

Het liefste trekt ze mijn pumps aan en loopt ze daar een kwartier op rond, maar dat staat vreemd op een verlanglijstje. Toettoet auto's, Zoefzoef dieren, het maken van wegen daarmee en het lezen van flapjesboekjes, vind ze ook erg leuk.

één jaar geleden

Gieter, emmer en schepjes voor buiten! Het overhevelen van water, zand of blaadjes kan ze urenlang doen 💞

één jaar geleden

Houten trein, knuffels, plastic bekers, memory, grote auto s

één jaar geleden

Helemaal leuk bedankt voor de tips tot nu toe! Ik ga er een lijstje van maken! De rijst in een bak is een leuke om alvast te gaan proberen 🥰 meer tips zijn welkom!

één jaar geleden

ikea keukentje,zoef zoef dieren, duplo

één jaar geleden

Reactie op Xxxmarleen92

Little people speelgoed! En ze speelt heel veel met het keukentje. Hier kri ...
Tell me hoe heb je dat met die bak rijst gedaan 🤣🤣 rijst zit in iedere voeg van mn huis nadat ik haar ermee heb laten spelen aan tafel

één jaar geleden

Mijn dochter speelt graag met het schooltje van little people, haar keukentje, een stapeltoren en blokken die je in elkaar kan klikken. De liedjes van haar linkimals zet ze ook graag aan.

één jaar geleden

Reactie op Maartje111

Tell me hoe heb je dat met die bak rijst gedaan 🤣🤣 rijst zit in iedere vo ...
Nou.. ze krijgt het hier voor sinterklaas haha! Dus nog geen idee hoe beter uit gaat pakken! Misschien denk ik na de eerste keer ook wel.. owneee, we doen er wel speelland in hahaha

één jaar geleden

Op dit moment is haar speelgoed snoerloze stofzuiger favoriet. Verder heeft ze veel gespeeld met de ballenbaan van de action, een vormendoos met sleutels, losse dierfiguren en verschillende autotjes. Ik heb het idee dat ze met alles wel veel kan spelen, zolang er maar genoeg rotatie is. Ik zag een video van iemand die een kast met wat grotere opbergdozen had. En die had ze zo ingedeeld, dat 1 doos een nieuwe rotatie aan speelgoed bevatte. Vond ik zelf wel een handig systeem.

één jaar geleden

Reactie op Nizan

Op dit moment is haar speelgoed snoerloze stofzuiger favoriet. Verder heeft ...
Wow wist niet dat het bestond, een snoerloze speelgoedstofzuiger. Ons kindje is helemaal weg van de echte snoerloze stofzuiger. Een speelgoedvariant zou perfect fijn. Iemand tips welke het beste is?