Goedemorgen mama's,
Zijn er nog mama's die hun kind of kinderen levertraan geven? Onze dochter lijkt alles op te pikken bij het kdv. Nu zag ik deze levertraan voorbijkomen met een smaakje.
Mmm, hier pikt ze ook elk virusje mee. Als het werkelijk zou helpen, zou de huisarts het vast genoemd hebben, 1 van de vele keren dat we langs zijn geweest afgelopen jaar... 🤷♀️
Ik gebruik hem voor mezelf. Ik denk eigenlijk niet dat het helpt om minder ziek te worden. Ik gebruik hem om een tekort aan vit D en omega 3 te verminderen. Het isdenk ik alleen nuttig als je weet of vermoedt dat je kind een tekort heeft denk ik
Mmm, hier pikt ze ook elk virusje mee. Als het werkelijk zou helpen, zou de ...
Huisartsen verdienen daar niks aan, het wordt hun ook niet meegegeven in de opleiding dat zulke dingen heel goed zijn. Daarvoor dient te worden gekeken naar de orthomoleculaire geneeskunde.
Ik dacht dat kinderen dit niet mogen hebben.. !!! Ik nam het in m'n zwangerschap en toen werd het direct afgeraden. Om dezelfde reden als lever of paté, dat wordt ook afgeraden om te geven aan kinderen. Als ik het goed zeg, is dit omdat ze dan teveel vit A binnenkrijgen.