15 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben (nog) niet thuis in nieuwe kinderliedjes, dus hier zijn het klassiekers: klap eens in je handjes, twee emmertjes water halen, in een groen knollenland, berend botje. Mijn zusje heeft vroeger de videoband ‘Bassie en Adriaan - Liedjes uit Grootmoeders Tijd’ maandenlang op repeat gehad. Is aardig blijven hangen 😅 Hij vind het allemaal even prachtig, vooral als er gebaren bij zitten.

4 jaar geleden

We hebben hier 't vtech schaap met liedjes. Dat vindt hij geweldig. Hij gilt dan lekker mee 😂

4 jaar geleden

Ik zet ook gewoon de ouderwetse liedjes op via youtube. Hoofd schouders knie en teen en dan benoemen bij hem is vaak een succes.

4 jaar geleden

De feeling good playlist op Spotify! Dochtertje ging hier ook errugg lekker op!

4 jaar geleden

Brahms Wiegenlied wordt ze altijd rustig van. Verder nog niet veel muziek met haar geluisterd.

4 jaar geleden

In de maneschijn standaard bij het bedtijd ritueel haha!

4 jaar geleden

Hier de spotifylijst van Raimond Lap. En de zelfgemaakte en welbekende 'pompidom' op allerlei deuntjes 😅😂

4 jaar geleden

Lullaby nr 12, als ze overstuur is en ik zet dit op dan wordt ze 9 van de 10 keer rustig 😃 Via YouTube kun je een oneindig filmpje vinden met deze muziek. Maar ik heb hem nu ook op spotify gevonden. Verder heb ik een playlist gemaakt met oud Hollandse kinderliedjes. Ook heb ik een Zazu de pinguïn gekocht. Deze gebruiken ze op KDV en het helpt ook om haar thuis rustig te krijgen. De kinderliedjes zingen we tijdens het verschonen of gewoon tussendoor.

4 jaar geleden

Klein rood autotje is een mega succes. Ook klap eens in je handjes, die gebaren vind ze geweldig

4 jaar geleden

Reactie op Mas-1

Klein rood autotje is een mega succes. Ook klap eens in je handjes, die ge ...
Overigens zing ik zelf. Het klinkt nergens naar, maar madame vind het leuk

4 jaar geleden

Woezel en pip - liefdes gedichtje

4 jaar geleden

Mini ieniemienie, en dan wel met dansen erbij. Groooooote glimlach!!!

4 jaar geleden

Reactie op Mas-1

Overigens zing ik zelf. Het klinkt nergens naar, maar madame vind het leuk
Hier ook! En ook zelf zingen. Ik krijg dan echt contact. Veel leuker! Dansen en swingen doen we wel als die wat groter is haha.

4 jaar geleden

Do-re-mi van Sound of Music en dan zelf zingen 🤣. Ik kan totaal niet zingen, maar ze vindt het prachtig.

4 jaar geleden

Liedjes van het kabouterdorp in Sprookjeswonderland en dan met name de koffiebonen samba vindt Daniël geweldig 😂 big smile