15 Reacties
4 jaar geleden
Ik ben (nog) niet thuis in nieuwe kinderliedjes, dus hier zijn het klassiekers: klap eens in je handjes, twee emmertjes water halen, in een groen knollenland, berend botje. Mijn zusje heeft vroeger de videoband ‘Bassie en Adriaan - Liedjes uit Grootmoeders Tijd’ maandenlang op repeat gehad. Is aardig blijven hangen 😅 Hij vind het allemaal even prachtig, vooral als er gebaren bij zitten.
4 jaar geleden
Ik zet ook gewoon de ouderwetse liedjes op via youtube. Hoofd schouders knie en teen en dan benoemen bij hem is vaak een succes.
4 jaar geleden
De feeling good playlist op Spotify! Dochtertje ging hier ook errugg lekker op!
4 jaar geleden
Lullaby nr 12, als ze overstuur is en ik zet dit op dan wordt ze 9 van de 10 keer rustig 😃 Via YouTube kun je een oneindig filmpje vinden met deze muziek. Maar ik heb hem nu ook op spotify gevonden. Verder heb ik een playlist gemaakt met oud Hollandse kinderliedjes. Ook heb ik een Zazu de pinguïn gekocht. Deze gebruiken ze op KDV en het helpt ook om haar thuis rustig te krijgen. De kinderliedjes zingen we tijdens het verschonen of gewoon tussendoor.
4 jaar geleden
Liedjes van het kabouterdorp in Sprookjeswonderland en dan met name de koffiebonen samba vindt Daniël geweldig 😂 big smile