23 Reacties
één jaar geleden
Hier pasta met tomatensaus, courgette, champignons en gehakt of kip. Of volkoren rijst met bloemkool in een kerrie roomsaus. Ratatouille met courgette, aubergine, paprika, aardappel en gehakt of kip in tomatensaus. Eigenlijk alles met tomatensaus vindt hij wel lekker. Qua fruit is hij gek op peer, mango, frambozen, blauwe bessen, sinaasappel en aardbei. Croissants en baguette van de bakker (we wonen in Frankrijk) zijn ook favoriet, net als een krentenbol.
één jaar geleden
Bahaan...(zoals zij het zegt 😅) Is echt favoriet. Begint in de ochtend al. Loopt naar de fruitschaal en wijst naar de 'bahaan'.
Maar krentenbollen gaan er ook goed in.
Soep met brood vind ze ook heerlijk. En soep maak ik van vanalles. Nu soep van spinazie en courgette. Had nog restjes 😬.
één jaar geleden
Ik word spontaan onzeker van alle groente die ik hier lees 😱 daar moet die van mij niks van weten.
Mijn dochter eet het liefst alleen fruit en brood. Mais is ook erg geliefd.
één jaar geleden
Wij hadden een ontzettend makkelijke eter. Alleen fruit ging er niet in (behalve glad…). Maar sinds een weekje of 2 moet hij ook ineens geen groente meer 🙄. We besteden er maar niet teveel aandacht aan. Zal een fase zijn.
Hij is wel echt dol op alle soorten vlees/vis/kip. Zijn favoriet is een pastasalade met groene pesto, broccoli en warmgerookte zalm.
Voor de mensen die lasagne geven, heeft iemand een goed recept? Of gebruiken jullie zo’n honig zakje (zo maak ik het namelijk altijd, maar is wel wat zout denk ik 😅)?
één jaar geleden
Onze zoon van bijna 18 maanden eet bijna alles, hij houdt eigenlijk alleen niet van rauwkost (tomaatjes, komkommer enz) maar wat avondeten betreft gaat tegenwoordig alles er weer in. Het is een maand of 2 geweest dat hij absoluut geen aardappel/groente/vlees wilde maar ook dat gaat er weer goed in 🥰
één jaar geleden
Pasta is hier favoriet. Maakt haar weinig uit wat erbij zit eigenlijk, maar tomatensaus is wel het allerlekkerste geloof ik. Aardappels, vlees en groenten (boontjes, broccoli en bloemkool zijn daarin favoriet) vindt ze ook altijd erg lekker. En komkommer. Ze is echt gek op komkommer.
één jaar geleden
Reactie op Boebeertje
Ik word spontaan onzeker van alle groente die ik hier lees 😱 daar moet die ...
Niet doen! Hier krijg ik er ook tot nu toe maar 1 soort zonder problemen in. Soms wordt iets wel gegeten, de volgende dag weer niet. Soms verstop ik groente als ik toch wil dat ze iets binnen krijgen. Verder laat ik het los, ze groeien goed.
één jaar geleden
Pasta met tomatensaus is hier favoriet en tegenwoordig ook bloemkool met aardappels, eitje en een beetje eigen gemaakte appelmoes erdoor
één jaar geleden
Gekookte kikkererwten. Zo los uit het vuistje. Ik twijfelde ff over de vorm, zo rond en gevaarlijk. Maar plette ze in het begin voor haar, nu eet ze ze zo rond op. Met een beetje tomatensaus om te dippen. Ze vindt dippen heel leuk.
één jaar geleden
Groentensoep is hier een favoriet, al sinds de eerste hapjes. En dan met brood erin dippen is het helemaal feest. Dikke soep van de AH die je moet pureren. Verder wisselt het per dag, aardappels en vlees zijn erg populair. Couscous wil ook maar is mega veel zooi. Net als dingen met rijst en saus en ‘Zelf doen’.