25 Reacties
茅茅n jaar geleden
Bij onze luieremmer draai je de zak na elke pamper dicht waardoor er dus geen geuren vrij komen
茅茅n jaar geleden
Hier precies hetzelfde, ik gebruik geurzakjes daar doe ik de luier in en doe in de luieremmer vaak ook nog een zak maar het helpt helemaaaal niks馃ゴ
Ik open die emmer echt met moeite er komt zo een stank uit en idd schoonmaken helpt niet馃ス
茅茅n jaar geleden
Reactie op Carlag
Wij hebben een super simpele emmer met deksel van de Hema. Maar wat vooral ...
Waar koop je die ?
茅茅n jaar geleden
Wij hebben ook een super simpele luieremmer met deksel van de prenatal en gebruiken afvalzak met citroengeur. Daarnaast gebruik ik altijd luierzakjes als ik ons zoontje verschoon. De luieremmer ruikt wel wat met het verschonen van de zak maar dit zal ook wel zo blijven, ik vind het in ieder geval prima te doen op deze manier.
茅茅n jaar geleden
Hier gewoon een pedaalemmer met de zakken van de afvalinzamelaar (we mogen gratis inleveren). Het ruikt wel, maar vind het niet vreselijk. Bij heet weer doen we iets vaker een schone zak er in.
Ik overweeg nog om zo鈥檔 fresh disc van WCeend aan de binnenkant op de deksel te doen.
茅茅n jaar geleden
Wij gooien alleen plasluiers in de luieremmer. Poepluiers meteen in de container. Dat helpt misschien.
茅茅n jaar geleden
Ik lees even mee.
Ik heb er eentje van een babywinkel, een super simpele. Daar heb ik vuilniszakken met lavendelgeur in. Het stinkt enorm als je 'm open doet, maar als ie dicht is dan ruik je echt niks. Heel goed afgesloten en er kan een hoop in.
Naar de container lopen wordt lastig, want onze slaapkamer is op 3 hoog.
茅茅n jaar geleden
Ik heb gewoon een simpele keuken vuilnisbak boven in de gang staan en verschoon hem, gooi de luier snel weg en loop naar beneden. Als ik dan weer naar boven moet is de geur vervlogen en anders houd ik mn neus dicht 馃槀 Er is volgens mij niet echt wat aan te doen. Die shit stinkt gewoon 馃槀
茅茅n jaar geleden
Wij hebben de luieremmer van DiaperChamp en die is echt perfect. Je ruikt niks omdat de deksel er nooit vanaf hoeft (alleen als de zak vol is natuurlijk).
茅茅n jaar geleden
Wij hebben ook die van We Too, en zijn daar tevreden over. Sinds een paar weken doen we onderin de emmer een paar van die geurkorrels (wasverzachter-korrels), en nu komt er zowaar een aangename geur uit als je de emmer opent ;-) Ik gebruikte die korrels al voor de stofzuiger, dat werkt ook top
茅茅n jaar geleden
Reactie op Mm1508
Ehm... bij de Hema! (Dat staat er letterlijk in 馃槀)
Ik bedoel ook niet de emmer. Maar de zakken met citroengeur. De emmer was wel duidelijk馃槀
茅茅n jaar geleden
Wij gebruiken de we too emmer, maar enkel voor plasluiers! Geen stank (enkel met zak verschonen eventjes) echt top! En de poepluiers hebben we buiten een speciale prullenbak voor staan