25 Reacties
3 jaar geleden
Thuis gebruiken we gewoon een hydrofiel washandje met wat warm water. Onderweg de waterwipes snoetendoekjes
3 jaar geleden
Wij gebruiken zwitzal doekjes voor de billetjes en kruidvat eigenmerk waterdoekjes voor handjes en snoetje😁
3 jaar geleden
Ik gebruik sowieso waterdoekjes, zonder parfum en 100% ph huidneutraal. Echter kunnen de wangetjes ook groot worden door het materiaal waarvan de doekjes zijn gemaakt. Dus gebruik ik zelf ook het liefst alleen katoenen doekjes. Maar of je nou de echte waterwipes koopt of gewoon van etos eigen merk waterdoekjes, ze werken allemaal even goed!!
3 jaar geleden
Reactie op Demi van Eck
Ik gebruik sowieso waterdoekjes, zonder parfum en 100% ph huidneutraal. Ech ...
Rood ipv groot******
3 jaar geleden
Ik gebruik de lotion doekjes van Kruitvat zowel voor de billen als t gezicht.
3 jaar geleden
Ik gebruik de pampers aqua pure doekjes voor de billetjes en snoetenpoetsers van het huismerk van Colruyt voor handjes en het gezicht.
3 jaar geleden
Ik gebruik alleen waterwipes onderweg en thuis cheeky wipes met alleen water. Zit wel verschil in billen of toetenpoetsers volgens mij.
3 jaar geleden
Bij waterwipes zijn de snoetendoekjes iets stugger en heeft t een ander geurtje
Ik dacht eerder ook iets groter maar dat bleek niet zo te zijn
3 jaar geleden
Ligt eraan welke billendoekjes je gebruikt denk ik. Sommige billendoekjes zijn zwar droger en meer olie achtig. Dan zijn de snoetenpoetsers net iets natter en zachter voor de huid. Maar ik gebruik alleen waterwipes en aqua pure, dus voel geen behoefte voor aparte snoetenpoetsers, zeker met de waterwipes, dat zijn geloof ik naar twee ingrediënten waarvan 1 water. Snoetenpoetsers kan ook parfum etc. in zitten. Het is maar wat je voorkeur heeft. Ik wil het liefst zo min mogelijk ingrediënten in die dingen.
3 jaar geleden
Nog even voor je gekeken: de Waterwipes hebben beide exact dezelfde ingedienten, dus gaat eigenlijk alleen om de stugheid van het doekje zoals hierboven omgescheven. Dus bij dat merk maakt her niet heel veel uit. Bij andere merken zie ik in waslijst aan ingrediënten bij zowel billen als snoetendoekjes en dan gaat het ook meer om ‘nattigheid’.