25 Reacties

3 jaar geleden

Thuis gebruiken we gewoon een hydrofiel washandje met wat warm water. Onderweg de waterwipes snoetendoekjes

3 jaar geleden

Wij gebruiken zwitzal doekjes voor de billetjes en kruidvat eigenmerk waterdoekjes voor handjes en snoetje😁
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik gebruik sowieso waterdoekjes, zonder parfum en 100% ph huidneutraal. Echter kunnen de wangetjes ook groot worden door het materiaal waarvan de doekjes zijn gemaakt. Dus gebruik ik zelf ook het liefst alleen katoenen doekjes. Maar of je nou de echte waterwipes koopt of gewoon van etos eigen merk waterdoekjes, ze werken allemaal even goed!!

3 jaar geleden

Reactie op Demi van Eck

Ik gebruik sowieso waterdoekjes, zonder parfum en 100% ph huidneutraal. Ech ...
Rood ipv groot******

3 jaar geleden

Ik gebruik de lotion doekjes van Kruitvat zowel voor de billen als t gezicht.

3 jaar geleden

Ik gebruik de pampers aqua pure doekjes voor de billetjes en snoetenpoetsers van het huismerk van Colruyt voor handjes en het gezicht.

3 jaar geleden

Ik gebruik aqua pure voor zowel gezicht als billen. Gebruik alleen de waterdoekjes

3 jaar geleden

De billendoekjes zijn wat andera qua parfum ed dan de smoelenpoetsers. (Geloof ook harder voor de huid) Er zit weldegeleijk verschil in.

3 jaar geleden

Voor alles waterdoekjes!

3 jaar geleden

Ik gebruik alleen waterwipes onderweg en thuis cheeky wipes met alleen water. Zit wel verschil in billen of toetenpoetsers volgens mij.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

De kruidvat sensitive voor billetjes en de kruidvat water voor snoetjes, tafels, ramen, vloeren, etc. 🤣

3 jaar geleden

Reactie op TinaTrucker

Wij gebruiken zwitzal doekjes voor de billetjes en kruidvat eigenmerk water ...
Wij ook!

3 jaar geleden

Gewoon een washandje? 😁 onderweg gewoon snoetepoetsers. Daar zit meer zeepachtig spul in en is stuk natter om alles er mee af te krijgen. Billendoekjes zijn wat droger

3 jaar geleden

Ik gebruik kruidvat billendoekjes voor alles. Werkt prima

3 jaar geleden

Ha ik vroeg mij vandaag echt precies hetzelfde af; wat is eigenlijk het verschil tussen de twee soorten doekjes? Morgen maar eens op de achterkant van beide verpakkingen kijken.

3 jaar geleden

Bij waterwipes zijn de snoetendoekjes iets stugger en heeft t een ander geurtje Ik dacht eerder ook iets groter maar dat bleek niet zo te zijn

3 jaar geleden

Ligt eraan welke billendoekjes je gebruikt denk ik. Sommige billendoekjes zijn zwar droger en meer olie achtig. Dan zijn de snoetenpoetsers net iets natter en zachter voor de huid. Maar ik gebruik alleen waterwipes en aqua pure, dus voel geen behoefte voor aparte snoetenpoetsers, zeker met de waterwipes, dat zijn geloof ik naar twee ingrediënten waarvan 1 water. Snoetenpoetsers kan ook parfum etc. in zitten. Het is maar wat je voorkeur heeft. Ik wil het liefst zo min mogelijk ingrediënten in die dingen.

3 jaar geleden

Nog even voor je gekeken: de Waterwipes hebben beide exact dezelfde ingedienten, dus gaat eigenlijk alleen om de stugheid van het doekje zoals hierboven omgescheven. Dus bij dat merk maakt her niet heel veel uit. Bij andere merken zie ik in waslijst aan ingrediënten bij zowel billen als snoetendoekjes en dan gaat het ook meer om ‘nattigheid’.

3 jaar geleden

Ik heb neutral voor billen en gezicht, ik wilde vooral iets geurloos met weinig stofjes

3 jaar geleden

Ik gebruik Pampers fresh and clean, voor zowel billen als handjes en gezicht. Geen uitslag in z’n gezicht of iets gehad ervan.