15 Reacties

3 jaar geleden

Sudocreme

3 jaar geleden

Bepathen

3 jaar geleden

Zinkzalf, purol poeder werkte tot nu erg goed. Maar nu zo erg dat er blaasjes bij zitten heb ik gisteren/vannacht (witte) vaseline gedaan, leek vanmorgen al wat minder rood. Vanmorgen weer zinkzalf gedaan. Dus benieuwd straks welke van de 2 ik beter kan doen

3 jaar geleden

Deze zalf gebruiken. Rode billetjes zijn na een paar dagen al weg. Echt super spul!

3 jaar geleden

Bij ons werkt de diaper cream van Naif heel goed. Wij hebben de parfumvrije variant

3 jaar geleden

Om de billetjes te verzorgen gebruiken we de billenbalsem van Weleda, of babybillencreme van Drs. Leenarts. Bij luieruitslag werkt Inotyol crème hier echt heel goed!

3 jaar geleden

Reactie op Angel111211

Deze zalf gebruiken. Rode billetjes zijn na een paar dagen al weg. Echt sup ...
Ja deze zalf helpt hier ook heel goed!

3 jaar geleden

Hier helpt de producten van Drs Leenarts heel goed!

3 jaar geleden

Maizena

3 jaar geleden

Bepanthen baby werkt bij ons het beste. Dan geneest het binnen een dag bij ons.

3 jaar geleden

Zinkolie van Dr Swaab. Onze zoon had het ook heel erg, na een week dit gebruiken helemaal weg, werkt perfect!

3 jaar geleden

Onze dochter is 3 maanden te vroeg geboren en die kreeg toen ook luieruitslag, in het ziekenhuis adviseerde ze arachideolie (bij de olie afdeling) gewoon te koop in de ah je koopt makeup watten en maakt ze nat met de olie en dan de billen deppen binnen 2 dagen is het weg. Al het andere wat ik had geprobeerd werkte toen niet. Heb het nu ook weer gebruikt bij onze zoon ook bij hem binnen 2 dagen weg.

3 jaar geleden

Ik zweer bij Oridza zalf! Heb bepanthen, sudocreme, dr leenarts geprobeerd maar hielp niet goed genoeg. Na 1 keer smeren met Oridza zalf schrok ik hoe snel het werkte!!

3 jaar geleden

Een grote pluk heilwol in de luier en het is de volgende ochtend weg. Werkt echt top!!! Hier toevallig hetzelfde aan de hand op het moment.

3 jaar geleden

Gewoon bepanthen. Was pas binnen 1 dag weg.