22 Reacties
4 jaar geleden
Wat heerlijk! Hier ook een dochter van 9 weken die van 8 tot 7 slaapt! Hier lukt het tot nu toe wel om droog te blijven. Wij gebruiken pampers premium protection maat 2! Onze dochter is wel iets zwaarder en zit op 5.8 kilo. Succes 🤗
4 jaar geleden
Ik verschoon hier soms nog wel in de nacht. Slaapt ze gewoon doorheen, misschien lukt dat jou ook? Ik haal dr niet uit bed en doe het heel voorzichtig.
4 jaar geleden
Ons zoontje slaapt ook zo lang en wij gebruiken Pampers luiers, echt de enige waarin hij gewoon echt droog blijft. Kruidvat, Etos, van de supermarkt; alles lekte door. Wellicht de luiers van pampers proberen?
4 jaar geleden
Ons zoontje slaapt ook lang. Hier wel wat zwaarder maar echt al heel vroeg naar maat 3 gegaan. Dat zijn andere luiers dan de newborn luiers en kunnen echt veel meer hebben. Ik zou gewoon al voor de zekerheid een pak in huis halen en zodra het een beetje kan gelijk aandoen. Je kan ook een slaapzak aandoen die aan de zijkant volledig open kan en die je dus helemaal open kan klappen zonder dat je kindje dat heel erg merkt. Voorzichtig verschonen (luier er eerst al onder leggen en dan pas de luier uit doen) Misschien lukt dat wel!
4 jaar geleden
Toen wij een groter maatje probeerden lekte ze daar juìst in door. Groter is soms ook juist minder passend
4 jaar geleden
Wij gebruiken een wasbare luier met booster voor de nacht. Werkt perfect!
4 jaar geleden
Ons zoontje slaapt ook zo lang en wij gebruiken Pampers luiers, echt de eni ...
Hier idem. Ook het plas en poep lek probleem maar de pampers houden het prima vol.
4 jaar geleden
Mijn dochter is 7 weken oud en ik weet niet precies hoeveel ze nu weegt maar ik gok ergens tussen de 4 en 4,5 kg en zit nog steeds in maat 1 eigen merk van kruidvat (deze zijn bijna op), maar hiermee houdt ze het in de nacht ook meer dan 10 uur mee vol. Hierna gaan we over op maat 2.
4 jaar geleden
Net bij de Etos navraag gedaan en zij gaven aan dat bijna geen enkele luier het zolang volhoudt. Dan haar toch nog maar rond 23.00 uur een nieuwe luier om doen en hopen dat ze verder slaapt.
Ik geef haar kv 180 cc wat uiteindelijk neerkomt op 210 cc. Ze drinkt haar flessen niet altijd helemaal leeg.
Tijden;
Rond 07.00 uur
Tussen 11.00 en 12.00 uur
Tussen 15.00 uur en 16.00 uur
Tussen 19.00 uur en 20.00 uur
4 jaar geleden
Ik heb nog nooit een luier meegemaakt die (gemaakt is) voor 10 uur droog te houden🙈 denk dat geen enkele wegwerp luier dit gaat kunnen. Zou haar toch wakker maken of teminte zo voorzichtig mogelijk in bed luier verschonen
4 jaar geleden
Reactie op Sidonia
Ik heb overdag goedkopere pampers en 's nachts doe ik ook eentje aan van pa ...
Wij ook! Overdag kruidvat of etos eigen merk en in de nacht krijgt hij pampers aan, hierdoor lekt hij nog maar heel af en toe door in de nacht 😊