12 Reacties

4 jaar geleden

Er zitten vrij veel kruiden in waarvan niet duidelijk is of deze potentieel schadelijk zijn voor de baby. Daarbij is de 6 gram suiker per glas niet ideaal. Ik zou het zelf niet drinken of maximaal 1x per week als lekkernij.

4 jaar geleden

Even los van de kruiden, 6g suiker per glas vind ik veel! Das 1,5 suikerklontje.

4 jaar geleden

1,5 suikerklontje en dat durven ze natuurlijk te noemen 😅

4 jaar geleden

Lekker belangrijk hoeveel suiker er in zit! Ik doe 6 klontjes suiker in me thee zwanger of niet! Gaan we elkaar echt vertellen hoeveem suiker en alles terwijl me zwanver zijn?! Iedereen drinkt, thee,koffie,cola of andere frisdranken wat niet goed is of eten wat niet goed is. Leef en laten leven ze vraagt of het mag met zwangerschap niet hoeve suiker per glas!

4 jaar geleden

Lekker belangrijk hoeveel suiker er in zit! Ik doe 6 klontjes suiker in me ...
Pff dankjewel voor deze comment😅 wilde het topic al bijna verwijderen.... 😊 mensen weten niet hoeveel korrels ik erin doe, wie weet hoe ik maar een theelepel korrels in 1 liter 🙄

4 jaar geleden

Reactie op mommytobe.2

Pff dankjewel voor deze comment😅 wilde het topic al bijna verwijderen.... ...
Dat gejank om alles wat wel en niet gezond is. Als je dingen eet en drinkt die op de lijst staan van niet doen hoeft het nog niet zo. Maar je vraagt gewoon of het mag🙈 kijk even of er de kruiden inzitten die niet mogen en hoeveel theeine en daarop baseren hoeveel je kan drinken💋

4 jaar geleden

Daar ging het mij niet om, alleen bij Zonnatura denk ik aan een natuurproduct en dan verbaasd het me dat er ook nog suiker bij zit. Joh al eet je een pak suikerklontjes per dag...

4 jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Daar ging het mij niet om, alleen bij Zonnatura denk ik aan een natuurprodu ...
En waar staat dat geen natuurlijke suikers zijn? In fruit zit ook suiker ook niet slecht! Enige wat slecht kan zijn is de sterreanijs die opnde voorkant staat

4 jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Daar ging het mij niet om, alleen bij Zonnatura denk ik aan een natuurprodu ...
Dat was ook meer de reden dat ik het zei 😅 en niks mis met suikers an sich, maar voor een kopje thee vind ik het best veel als het ook zonder kan 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Ja die is heerlijk he! Die mag je zeker, er zit in totaal maar 1,5 % aan kruiden in. Waarvan er misschien 1 of 2 soorten in verwerkt zitten die je niet als pure kruidenthee zou moeten drinken. Maar dit zijn 20 kruiden verdeeld over 1,5 %. Is per kruid nog maar 0,075 van je hele theetje! Stelt dus echt niks voor. Ik ga hem ook halen, zo’n trek in zoetigheid🤣🤣

4 jaar geleden

Deze heb je ook van het eigen merk van de Kruidvat erg lekker!