14 Reacties

3 jaar geleden

Hier hetzelfde..😊 wij geven ook altijd vers en willen liever ook geen potje geven. Hier komt het soms ook echt niet uit en geven dan dus Mama Deli, ons dochtertje vind het lekker!😃

3 jaar geleden

Ik ben helemaal pro vers hoor, maar wat is er zo slecht aan potjes? Het is gewoon gestroomde gepureerde groente etc. in een potje. Niet meer en niet minder. Het zal hoogstens iets meer verhit zijn zodat het langer houdbaar is. Of is dat het probleem? Mama Deli is trouwens prima. Onze dochter heeft het een keer gehad en vond het lekker ☺️ maar om nou te zeggen dat het verschil met een potje groot is... Niet echt naar mijn idee.

3 jaar geleden

Mama deli is helemaal top!

3 jaar geleden

In smaak is het een groot verschil. Een potje of mama deli. Potje smaakt nergens naar. Krijgt hij bij ons soms ook hoor. Soms wil hij mijn eten niet eten en mama deli is bevroren, dus een potje sneller. Beide gaan er in. Alleen qua smaak ontwikkeling is mama deli sowieso beter. En k denk ook voedingsstoffen.

3 jaar geleden

Ik ben helemaal pro vers hoor, maar wat is er zo slecht aan potjes? Het is ...
Ja ik geef altijd zelf gepureerde groente aan mn dochter, had een keer potjes. Bij ingrediënten stond alleen wortel, maar het smaakte absoluut niet zoals de wortel thuis. Ik ben ervan overtuigd dat ze er iets doorheen gooien wat er niet op staat. Ze vond het ook niet lekker

3 jaar geleden

Ja ik geef altijd zelf gepureerde groente aan mn dochter, had een keer potj ...
Dat er iets in zit wat er niet op staat, lijkt me sterk. Volgens mij is dat hartstikke strafbaar. Maar ik ben het er wel mee eens dat het erg flauw is zo’n Olvarit potje. Misschien is het gemengd met veel water of zo?

3 jaar geleden

Ik heb ook mama Deli. Vind het echt super. Ze vindt het ook heerlijk. Ik vind het vooral belangrijk om gevarieerd eten te geven. Als ik zelf groente kook, kom ik niet verder dan bonen of broccoli en aardappels. Soms zoete aardappel of rode kool. Maar mama deli werkt met cous cous, rijst, kikkererwten etc. Net weer even wat anders. Dus als je even geen tijd hebt om wat te maken, dan heeft je kind sowieso een hele goede en hele gezonde maaltijd.

3 jaar geleden

Ik kook in principe alles zelf, maar in geval van nood heb ik wat voedingen van mama deli in de vriezer. Mijn dochter smult ervan. Ik vind het ook echt net alsof ik zelf gekookt heb. Het ruikt echt naar wat erin zit en zo smaakt het ook. Dit in tegenstelling tot potjes van olvarit… die vind ik vaak stinken en als ik voorproef smaakt het echt nergens naar, in ieder geval niet naar wat erin zou moeten zitten.

3 jaar geleden

Ik ben heeeeeel blij met mama Deli. Bestel t altijd bij de Jumbo maar kan t vaak in de winkel zelf niet vinden. Als ik geen tijd heb om te stomen en prakken gooi ik dat even in warm water, klaaaar

3 jaar geleden

Ingrediënten zijn duidelijk en baby vindt het heerlijk, maar vind het wel duur dus grijp ook zeker soms naar een potje.

3 jaar geleden

En anders zou je deze nog kunnen proberen. https://www.eetspruit.nl Zelf geen er ervaring mee en weet niet wat de prijs is in vergelijking met mama deli maar het spreekt mij wel aan.

3 jaar geleden

Ik heb het nog niet gekocht maar het klinkt wel prima! Ik maak ook zo veel mogelijk zelf, vers of in de vriezer. Als het even niet uitkomt hebben we nu Ella's kitchen, dat bevalt goed. Mama's deli wil ik binnenkort ook een keer gaan proberen.

3 jaar geleden

Helemaal fan hier! Zelfs abonnement bij Mama Deli zelf 😁. Bij mijn zoontje destijds alles zelf wezen maken. Wat een tijd levert Mama Deli op, echt fantastisch 👌🏻