22 Reacties

3 jaar geleden

Is echt verschrikkelijk idd. Ik heb er een handdoek overheen gelegd, dan voel je het wat minder en dan de hoeslaken erover die blijft dan beter zitten. Mochten je vliezen breken dan is alleen je hoeslaken en handdoek nat.

3 jaar geleden

Ik heb een molton met plastic laag jd kan ze kopen bij ikea of kwamtum maakt niet zo herrie en niet zo warm. Je legt ook op bed tegen bedplassen voor kinderen en ze zijn er ook in grote maten wij hebbem een 160x200. Geloof geen 20 euro bij kwantum

3 jaar geleden

Ik kreeg als tip van de kraamzorg om een matras beschermer te kopen bij de action, 6,50. Zou heel goed werken en niet zo kraken.

3 jaar geleden

Ik heb deze op onze toppermatras gedaan. Ik weet niet of je een topper of een gewoon matras hebt, maar voor een gewoon matras bestaan ze uiteraard ook. https://www.bol.com/nl/nl/p/waterdicht-molton-topper-180-x-220-hoekhoogte-17-cm/9200000121322087/?s2a=

3 jaar geleden

Bij mij zeiden ze; gooi dat ding er pas op als dr bevalling begonnen is, vanwege dat gekraak. Pak ondertussen idd een waterdichte Molton of matras beschermer. Bijv bij de Hema of Ikea :) Hoeslaken erover en je merkt er niks van.

3 jaar geleden

https://www.winkelmetzorg.nl/a-36682522/matrasbeschermers/waterdichte-matrasbeschermer-90-x-200-cm-plastic-incontinentiehoes/#description Dit hebben wij, deze gaat eerst over je matras en dan je molton en hoeslaken. De kwaliteit is niet de allerbeste. Maar vind hem niet echt kraken. Qua warmte durf ik er weinig over te zeggen, omdat ik al een hele lange tijd het erg warm heb zowel overdag al ‘s nachts. Deze matras beschermer gebruikte mijn moeder vroeger ook bij ons toen we nog kinderen waren.

3 jaar geleden

Met niet de beste kwaliteit bedoel ik dat mijn man nogal wat kracht gebruikt met het opmaken van het bed waardoor die op sommige hoeken wat gescheurd is🙈

3 jaar geleden

Waterdichte matrasbeschermer was de tip van mijn kraamzorg. Ik heb m bij Ikea gekocht, maar zag dat ik er ook 1 (gratis) kon bestellen bij medipoint (waar ik ook de bedverhogers besteld heb).

3 jaar geleden

Ik heb een waterdichte molton van de action. Die over het matras, dan de gewone molton en dan het hoeslaken. Kraakt niet, maar het is wel wat warmer dan normaal.

3 jaar geleden

Oeehh dank allemaal. Meteen een molton matrasbeschermer besteld. Wist niet dat die ook bestaan voor 'grote mensen' bedden

3 jaar geleden

Je hebt de waterdichte moltons ook bij de hema!

3 jaar geleden

Iemand tips voor een waterdichte beschermer voor een boxpring met splittopper?

3 jaar geleden

Reactie op Kims2022

Iemand tips voor een waterdichte beschermer voor een boxpring met splittopp ...
Op dekbed discounter staan er verschillende. Geloof ook voor een split topper

3 jaar geleden

Reactie op Kims2022

Iemand tips voor een waterdichte beschermer voor een boxpring met splittopp ...
Bekijk Splittopper Beschermer Waterdicht - Hoeslakenbadstof - Antibacteriëel - Rondom Elastiek | Wit | Waterdichte Matras Beschermer Incontinentie Matrasbeschermer | 180 x 200 op: https://www.bol.com/nl/p/splittopper-beschermer-waterdicht-hoeslakenbadstof-antibacterieel-rondom-elastiek-wit-waterdichte-matras-beschermer-incontinentie-matrasbeschermer-180-x-200/9300000045068797?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Bij de Kruitvat kun je matras beschermers kopen voor kinderen die soms in bed plassen. Zijn een paar euro en ze kraken bijna niet. Ik ben er heel blij mee.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde advies en daarbij als aanvulling: gebruik die matrasbeschermer gewoon in de auto (mocht je nog naar t ziekenhuis willen/moeten, of bijv op het laatst nog een langere rit maken waarbij je t risico niet wilt lopen op verpeste stoelen 😊)

3 jaar geleden

Reactie op Heusi

Hier hetzelfde advies en daarbij als aanvulling: gebruik die matrasbescherm ...
Ik moest inderdaad van mijn man al op zo'n matje in de auto. Meneer is bang dat z'n nieuwe auto vies wordt😂

3 jaar geleden

Ik heb deze vandaag gekocht! Zou voor jullie bed te klein zijn. Maar je zou hem over dwars kunnen leggen? Er zitten aan de zijkanten van die elastieken, dus hij is verder gewoon plat. En ik neem aan dat je vliezen niet bij je hoofd breken, dus dan ligt het in ieder geval op de plaats waar het kan gebeuren😉

3 jaar geleden

Matrasbeschermer bij de Leenbakker gekocht op aanraden van de verloskundige. Klein prijsje, kraakt niet zo erg en ik wordt niet meer badend in t zweet wakker.

3 jaar geleden

Die van de ikea vindt ik fijN! Die kraakt niet