12 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb alleen moltons gekocht.. wat is het verschil?

3 jaar geleden

Ik heb ook alleen moltons.... haha

3 jaar geleden

Ik heb ook dat matras en heb er bij onze eerste alleen een molton over en hoeslaken. Had eerst een matrasbeschermer gekocht bij IKEA maar de kraamzorg zei dat die juist niet goed was. Zij adviseerden enkel een molton en hoeslaken

3 jaar geleden

Ik heb wel een matrasbeschermer gekocht voor ons eigen bed. We hebben net een nieuw bed en zou toch erg zonde zijn als 's nachts mijn vliezen breken... :)

3 jaar geleden

Vorige zwangerschap van hema zo'n 1-persoonsmolton extra gekocht want mn Man werd wakker van gekraak enzo, die van hema kun je dan ook over helft van het bed te doen(wij hebben 2pers matras,ook nieuw overigens) schijnt dat maar heel klein percentage vliezen breken uit het niets, maarja je zal toch maar 1 van hen zijn🤭

3 jaar geleden

Wij hebben een 2 persoons matrasbeschermer die we ook voor de jongens 1pp hebben voor het in bed plassen. Het is een stuk minder warm, het kraakt minder, en je kan het laten liggen💪

3 jaar geleden

Is dit de matrasbeschermer voor jezelf in aanloop naar de bevalling/kort daarna of voor het ledikantje??

3 jaar geleden

Matras bescherming mag niet onder het hoofd van de baby. Tenminste zo is t mij uitgelegd. Ik ga dus zeiltje halen die alleen onder t lijfje ligt. Deed ik bij oppas kindjes ook. En was daar toch wel blij mee. Maar als matrasje t niet absorbeert en afneembaar is vraag ik me af of dit nodig is🤷🏼‍♀️.

3 jaar geleden

Hier ook enkel molton. Wij hebben wel een reservematras in geval van ongelukjes of ziekte 🤮🤢 Die ligt netjes opgedekt opgeborgen, zodat we ‘s nachts vlot kunnen wisselen zonder teveel poespas en nog meer slaapverlies 😬😂

3 jaar geleden

Ik heb begrepen dat je zo lang je kruiken gebruikt geen waterdichte matrasbeschermer voor het babybedje mag gebruiken. Als de kruik gaat lekken dan kan het water namelijk niet weg lopen, dus dan is het gevaarlijk voor de baby.

3 jaar geleden

Reactie op Heusi

Is dit de matrasbeschermer voor jezelf in aanloop naar de bevalling/kort da ...
Voor het ledikantje

3 jaar geleden

Matrasjes van kraampakket eronder leggen!